| کد مطلب: ۱۰۴۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

آنتن دهي موبايل

آنتن‌دهي موبايل در شهرک مرتضي‌گرد تهران واقعا افتضاح است اينترنت که به ندرت مي‌توانيم وصل شويم جاهاي خاصي از اين شهرک دسترسي به اينترنت هست آنتن‌دهي موبايل هم براي همراه اول خيلي ضعيف است از مسئولان درخواست داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند تا مشکلات اهالي اين شهرک مرتفع شود.

حبيب دوست از مرتضي‌گرد

گراني گوشت قرمز

از ابتداي سال تاکنون قيمت گوشت قرمز سه الي چهار بار افزايش يافته است و نظارت دقيقي بر قيمت آن صورت نگرفته است. با توجه به اينکه خوردن پروتئين براي افراد ضروري است بهتر است که قيمت آن مناسب باشد. در حال حاضر قيمت هر کيلوگرم قيمت گوشت گوسفند نزديک به سيصد هزار تومان شده است چطور مي‌توانيم آن را خريداري کنيم.

کبيري از تهران

سدمعبر

خيابان وليعصر حد فاصل جمهوري تا نزديكي ميدان وليعصر پياده رو شده محل دستفروشان، يا پارک موتورسيكلت و يا سد معبر مغازه‌داران، در صورتي كه سال‌هاي گذشته اين پياده رو يكي از بهترين پيادروهاي تهران بود كه شهرداري نه تنها باعث خشك شدن درختان شده بلکه هيچ برخوردي هم با سد معبر نمي‌كند جا دارد شهرداري فکري به حال اين موضوع بکند.

محمدي از تهران

اتوبان آزادگان

اول اتوبان آزادگان لاين کندرو دست‌اندازها و چاله‌هاي فراواني دارد که موجب تصادفات نابهنگام و يا خرابي ماشين‌ها مي‌شود. از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند تا مشکلاتي در ايام عيد براي مسافران نوروزي ايجاد نشود.

يک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار