| کد مطلب: ۱۰۴۹۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

استانداران عوض نمی‌شوند

وزير کشور بيان کرد: فعلا تغيير فوري استانداران در دستور کار نيست، ولي طبيعتا مراحل ارزيابي عملکرد همه مسئولاني که مربوط به حوزه وزارت کشور هستند در دستور کار قرار دارد. وحيدي درباره اينکه «بنا بود در دولت سيزدهم اختيارات استانداران افزايش يابد، اما چرا هنوز تغييري در اين زمينه شاهد نيستيم؟» گفت: افزايش اختيارات استانداران مورد تأکيد رئيس‌جمهور بوده و هست، پيشنهادهاي لازم در اين موضوع تهيه شده و به کميسيون مربوطه ارجاع شده و در حال بررسي هستند. وي ادامه داد: در صورت موافقت با افزايش اختيارات استانداران، مي‌توانيم تا حدود بسياري تمرکزگرايي را کاهش دهيم.

وضعيت معيشيتي و رفاهي در برخي شهرها مطلوب نيست. نماينده زابل گفت: نمي‌دانم چه بگويم که درصدي از حق مردم ادا شود و به کسي هم برنخورد. جناب آقاي وزير کشور چاکر شما هستيم، اما ما نماينده مردم هستيم. آيا چهره استان همين است؟ واقعيت همين است؟ حبيب‌ا... دهمرده خطاب به وزير کشور بيان کرده است: شما جاي من باشيد به مردم چه مي‌گوييد؟ چه اشتغالي؟ تا ما زنده‌ايم بايد آمار درست بگويم. اي مردم چقدر شغل گيرتان آمده است؟ هيچ. دهمرده ادامه داد: آمار داريد چقدر از جمعيت سيستان‌وبلوچستان در اين سرزمين مانده‌اند؟

کريمي قدوسي در توئيتر مدعي شده بود: يکي از وزراي دولت روحاني که با اکبري ‎جاسوس معدوم شده انگليس خبيث در ارتباط بوده، هم‌اکنون در زندان است. ديروز محمود واعظي، رئيس دفتر حسن روحاني در دولت دوازدهم، در گفت‌وگو با «منيبان» در رابطه با ادعاي کريمي‌قدوسي مبني براينکه يکي از وزراي دولت روحاني اکنون به‌دليل ارتباط با عليرضا اکبري در زندان به سر مي‌برد، گفت: اکبري با هيچيک از وزراي ما ارتباطي نداشت. او افزود: اين آقايي که اين ادعا را مطرح کرده قبلا هم ادعاهاي ديگري داشته که هيچکدام اثبات نشده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار