| کد مطلب: ۱۰۴۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

صدور کيفرخواست «سها رضانژاد»

دادستان عمومي و انقلاب کردکوي گفت: کيفرخواست پرونده «سها رضانژاد» دختر طبيعت‌گردي که خبر مفقودشدن و مرگ دلخراش او در ارتفاعات جهان نماي کردکوي در تيرماه 1399 بازتاب گسترده‌اي داشت در دادسراي اين شهرستان صادر شد. هادي عزيززاده اظهار کرد: بازپرس بر اساس نظريه کارشناسي در اين پرونده پنج نفر از سرپرستان و اعضاي گروه گردشگري را به علت بي‌احتياطي و رعايت نکردن نظامات دولتي که منجر به مرگ خانم رضانژاد شد، مقصر شناخت.

پلمب 28 شهربازي

بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران از ابتداي امسال، 28 شهربازي و 236 تجهيز بازي غيراستاندارد را به دليل نداشتن مجوز، پلمب کردند. با توجه به نزديک بودن ايام پاياني سال و لزوم استانداردسازي تجهيزات تفريحي استان تهران براي بهره‌برداري در تعطيلات نوروز و فصل بهار، طرح نظارتي زمستانه بر اماکن تفريحي استان تهران، با انجام بيش از 4200 مورد بازرسي از تجهيزات بازي در سطح استان در حال انجام است. با توجه به اهميت ايمني تجهيزات مراکز تفريحي، کليه مالکان و بهره‌برداران مراکز تفريحي و شهربازي‌ها، بايد نسبت به ثبت درخواست بازرسي، استانداردسازي تجهيزات تفريحي و اخذ مجوز بهره‌برداري از اين اداره‌کل، تا قبل از پايان سالجاري اقدام کنند.

مهاجرت بهنوش بختياري؟

سايت کافه سينما، با انتشار عکس بهنوش بختياري از مهاجرت او به انگلستان خبر داد. کافه سينما نوشت: «سلام نو، تصاويري از بهنوش بختياري (يکي از پرکارترين سلبريتي‌هاي صداوسيما و سينما در دو دهه‌ گذشته) منتشر کرده و نوشته: در لندن پس از مهاجرت منتشر شده است.» آيا بهنوش بختياري واقعا مهاجرت کرده است يا خير؟ فعلا هيچ خبر رسمي از طرف بهنوش بختياري درباره اين موضوع منتشر نشده است.

شرط نقدي براي غرب

سردار محمدرضا نقدي معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: اگر اروپا پيشرفت‌هايي که در 40 سال گذشته داشتند، شيب و شدت اوج گيري آن به اندازه زنان ايران بود من به دين آن‌ها درمي‌آيم. در ويدئوي کوتاهي که از سخنان وي در خبرگزاري فارس منتشر شده، او مي‌گويد، اميد به‌زندگي زنان از ابتداي انقلاب تاکنون 93 پله صعود کرده و زنان در برخي عرصه‌ها 2000 برابر پيشرفت داشته‌اند بنابراين ما در حوزه زنان طلبکار هستيم نه بدهکار.

بازداشت خبرنگار شهر

شرق از بازداشت يک خبرنگار خبرگزاري «شهر»، خبر داد. مليکا هاشمي ديروز براي ارائه توضيحات به دادسراي اوين رفته بود که بازداشت شد.

جريمه 1 ميليون دلاري ترامپ

يک دادگاه فدرال در آمريکا دونالد ترامپ و يکي از وکلايش را به پرداخت نزديک به يک ميليون دلار غرامت به هيلاري کلينتون محکوم کرد. به گزارش وبسايت روزنامه گاردين، پيش‌تر هيلاري کلينتون، نامزد انتخابات رياست‌جمهوري 2016 آمريکا از دونالد ترامپ، رئيس‌جمهوري سابق اين کشور شکايت کرد و خواستار دريافت غرامت 1 ميليون دلاري براي هزينه‌هاي قضائي شد که در پرونده شکايت ترامپ از او براي توطئه ادعايي در انتخابات 2016 صرف کرده بود.

توقيف يک شناور

رئيس کل دادگستري هرمزگان از توقيف يک شناور حامل 90 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط نيروي دريايي سپاه خبر داد. مجتبي قهرماني گفت: به دستور رئيس حوزه قضائي شهرستان پارسيان، رزمندگان ناوتيپ 412 ذوالفقار منطقه چهارم نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پس از شناسايي يک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌هاي خليج فارس، نسبت به توقيف آن اقدام کردند. قهرماني با اشاره به دستگيري 5 نفر در اين ارتباط خاطرنشان کرد: در بازرسي از اين شناور 90 هزار ليتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

نخست‌وزير انگليس جريمه شد

پليس انگليس اعلام کرد که «ريشي سوناک»، نخست وزير اين کشور را به دليل نبستن کمربند ايمني جريمه کرده است. پس از اين جريمه، سوناک در ويدئويي کوتاه به دليل خطاي انساني خود، عذرخواهي کرد. اين دومين جريمه‌اي است که سوناک از سال گذشته تا کنون از پليس دريافت مي‌کند.

عباي مسي صاحب جديد پيدا کرد

ليونل مسي عبايي که از امير قطر گرفته بود را به کسي ديگر هديه داد. امير قطر در روز قهرماني آرژانتين عبايي را به ليونل مسي هديه داد و او با همان عبا مراسم قهرماني در جام‌جهاني را برگزار کرد تا اين عبا و جزئياتش حسابي مورد بحث قرار بگيرد. حالا و بعد از گذشت يک ماه از آن روز ليونل مسي عبا را به ريکلمه هديه داده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار