| کد مطلب: ۱۰۴۹۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــر

پايان کار قاچاقچيان موادمخدر

فرمانده انتظامي شرق استان تهران از دستگيري اعضاي باند 4 نفره قاچاقچيان موادمخدر و کشف هروئين در شهرستان دماوند خبر داد. سردار کيومرث عزيزي اظهارداشت: در راستاي تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و در پي دريافت اخباري مبني بر فروش موادمخدر، شناسايي و دستگيري متهمان در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر دماوند و پليس مبارزه با موادمخدر فراجا قرار گرفت. وي افزود: مأموران انتظامي با انجام تحقيقات پليسي در اين زمينه موفق به شناسايي مخفيگاه متهمان شدند و با هماهنگي قضائي در عمليات غافلگيرانه 3 مرد و يک زن را دستگير کردند. به گفته سردار عزيزي، در بازرسي از مخفيگاه متهمان 58 کيلو و 795گرم مواد مخدر هروئين کشف و متهمان پس از سير مراحل قانوني به زندان دلالت داده شدند. اين مسئول ضمن تاکيد بر همکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس، از عموم شهروندان درخواست کرد که هرگونه اطلاع از فعاليت توزيع‌کنندگان موادمخدر را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش کنند.

توقيف يک کاميون تانکردار

جانشين فرمانده انتظامي استان البرز از شناسايي و توقيف يکدستگاه کاميون کشنده تانکردار حامل 33 هزار ليتر سوخت قاچاق در آزادراه غدير خبر داد. سرهنگ محمد معظمي گودرزي گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي در اجراي طرح مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت حين کنترل محورهاي مواصلاتي استان در آزادراه غدير به يکدستگاه کاميون تريلي کشنده تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند. وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن 33 هزار ليتر سوخت قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم را دستگير کردند. جانشين فرمانده انتظامي استان البرز ارزش سوخت کشف شده در اين عمليات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي 9 ميليارد و 500 ميليون ريال عنوان کرده و اظهارداشت: سوخت قاچاق کشف، به شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي استان تحويل و متهم براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

کشف 188 کيلو موادافيوني

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فاتب از اجراي 55 طرح پاکسازي نقاط‌آلوده و جرم‌خيز در يک هفته گذشته خبر داد و گفت: در اين رابطه188کيلو انواع مواد افيوني کشف شد. سرهنگ ضرغام آذين گفت: در راستاي ارتقاء احساس امنيت و ايجاد فضاي ناامن براي مجرمان و هنجارشکنان، مأموران پايگاه هاي مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ضمن شناسايي تعدادي از منازل و پاتوق‌هاي خرده‌فروشان با هماهنگي با مقام قضائي، نسبت به بازرسي از اين مناطق اقدام کردند. رئيس پليس مبارزه با موادمخدر پايتخت ادامه داد: ماموران با برنامه‌ريزي عملياتي موفق شدند در بازرسي‌ از آن مكان‌ها، 188کيلوگرم انواع موادمخدر را کشف و 378 خرده فروش موادافيوني را هم دستگير و تحويل مراجع قضائي دهند. اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: طرح‌هاي پليس در مبارزه با معضل موادمخدر، همچنان با قاطعيت تمام ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طريق سامانه تلفني 110، پليس را در اين مسير حمايت و پشتيباني کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار