| کد مطلب: ۱۰۴۹۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

دشمن به دنبال تحریف تاریخ انقلاب است

وزير کشور روز پنجشنبه در ديدار با آيت‌ا... جعفر سبحاني از مراجع عظام تقليد در قم، گفت: در دوره‌اي برخي به اشتباه تصور مي‌کردند که فقط از مسير توافق با آمريکا مشکلات حل مي‌شود در حالي که در همان سال‌ها نيز آمريکا از هيچ خيانتي‌عليه ايران دريغ نکرد. احمد وحيدي ادامه داد: رئيس‌جمهور نسبت به اوضاع و مشکلات معيشتي اهتمام بالايي دارد و اين مساله جزو دستور کارهاي جدي دولت است. رئيس‌جمهور روزانه به صورت مرتب اوضاع بازار و تورم را بررسي مي‌کند. برخي بن‌بست‌هاي اقتصادي در کشور وجود داشته که در حال باز شدن است که آثار و نتايج آن به مرور قابل مشاهده خواهد بود. وحيدي همچنين با تاکيد بر نگراني‌هاي ناشي از نرخ رشد جمعيت، ابراز داشت: در موضوع رشد نرخ جمعيت نگراني‌هايي وجود دارد که اين کاهش رشد در بيشتر کشورهاي اسلامي رقم خورده است.

آيت‌ا... العظمي مکارم شيرازي مرجع تقليد با اشاره به مشکلات اقتصادي کشور و مردم افزودند: ما نمي‌خواهيم مطلبي بگوييم که سبب تضعيف دولت گردد، اما مردم دچار مشکلات و گرفتاري اقتصادي هستند و انتظار دارند تا گامي جهت حل مشکلات آنان برداشته شود. بايد ميان کساني که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادي اعتراض دارند با کساني که در پي تخريب و آتش‌زدن و يا تبليغ مسائل ضد فرهنگي هستند و يا عوامل خارجي‌اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت. افزايش نرخ دلار از عوامل نگراني و ناراحتي مردم است. معلوم نيست بازيگر و گرداننده‌ بازار ارز کيست؟ آيا دولت سبب افزايش آن مي‌شود يا عرضه و تقاضا و يا عوامل خارجي و خارج‌نشينان؟ لذا بايد عامل اصلي بازار ارز مشخص شود و جلوي اين مسائل گرفته شود. کارگران و کارمندان بيش‌ترين مشکلات را دارند، چرا که حقوق آنها ثابت بوده ولي اجناس مدام گران‌تر مي‌شوند.

حجت‌الاسلام سيد احمد علم‌الهدي امام جمعه مشهد در خطبه سياسي نماز جمعه با انتقاد از برخي سودجويي‌هاي اقتصادي و سياسي در جريان برودت کم‌سابقه هوا در روزهاي اخير اظهار کرد: اين‌ها خيال مي‌کنند که به منافع اقتصادي رسيدند درحالي‌که اگر شما از استيصال و نياز مردم به دنبال نفع فردي باشيد، اين پول‌هاي حرام، بناي زندگي سودجويان فرصت‌طلب را به آتش مي‌کشد. علاوه بر اين، خناسان سياسي هم آن‌هايي بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضاي مجازي و چه فضاي حقيقي، عليه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. اين‌ها با اين بدگويي‌ها و تمسخرها سعي داشتند تا از نظام انتقام بگيرند اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهاني، چيز ديگري نيستند و در اين کشور، هر حرکتي که بر ضدنظام و خادمان مخلص مردم شکل بگيرد، در حقيقت عملي است که نفع آن به آمريکا خواهد رسيد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار