| کد مطلب: ۱۰۴۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

جانشین شمخانی نیستم

وزير کشور در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا قرار است دبير شوراي‌عالي امنيت ملي شود، گفت: شايعه است. احمد وحيدي افزود: سپاه پاسداران بيشترين مبارزه با تروريسم داشته، اما از سوي جريان‌هايي که از تروريسم حمايت مي‌کنند، تهديد مي‌شود. وي اظهارداشت: اينکه عده‌اي در غرب بخواهند کاري خارج از قواعد بين‌الملل انجام بدهند و يک نيروي رسمي را تروريسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکري، اخلاقي و سياسي‌شان است. وي ادامه داد: آنها فکر مي‌کنند مي‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و در خدمت مردم قرار دارد، تضعيف کنند.

يک نماينده مجلس تصريح کرد: ديديم که سفراي آلمان و فرانسه آمدند و با شعارهاي نوشته شده عکس گرفتند، قطعا اين رفتارها به نفع کشور و نظام نخواهد بود. از نظر بنده اگر ما مي‌خواهيم انگليسي‌ها را تنبيه کنيم بهترين کار اين است که امثال اکبري‌ها را دستگير و مجازات کنيم، چراکه ديديم با مجازات اکبري آنقدر به نخست‌وزير انگليس فشار آمد که پيام توهين‌آميزي ارسال کرد. جلال رشيدي کوچي گفت: از نظر بنده اگر بر اين روش‌ها تمرکز کنيم خيلي بهتر مي‌توانيم به انگليس خبيث ضربه وارد کنيم تا اينکه بخواهيم چنين شعارهايي که به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامي است، روي ديوار بنويسيم.

چرا پيشرفتي که وعده آن داده مي‌شود محقق نمي‌شود؟ مصطفي هاشمي‌طبا فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: يک سرزميني مثل کشور قطر با تمام مسائلي که در جنب آن هست يک کشور تاثيرگذار در دنيا شده است در حاليکه تاثيرات ما قابل توجه نيست و متوجه خساراتي که به کشور وارد شده نيستيم. پس بياييم ريشه‌هاي مهاجرت و خروج سرمايه را بررسي کنيم و اگر اين کار را نکنيم به مشکل مي‌خوريم. موقعيت ژئوپليتيکي ما با حضور رژيم‌صهيونيستي در مرزهاي جنوبي، شمالي و غربي به‌خطر افتاده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار