| کد مطلب: ۱۰۴۹۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

دشمن به دنبال تحریف تاریخ انقلاب است

دبير شوراي نگهبان با بيان اينکه بهمن‌ماه، فرصتي مغتنم براي روايت صحيح تاريخ انقلاب است، تاکيد کرد: اين کار هم باعث مي‌شود نسل جوان با ماهيت، دلايل شکل‌گيري و عوامل پيروزي انقلاب آشنا شوند و هم مانع تحريف تاريخ انقلاب توسط دشمنان مي‌شود. آيت‌ا... احمد جنتي تصريح کرد: دشمن براي تحريف تاريخ انقلاب برنامه دارد و هدفش از اين کار عوض کردن جاي خائنان و خادمان مردم ايران در افکار عمومي است از اين رو بهمن‌ماه فرصت خوبي است که همه سازمان‌ها و افراد مسئول، خود را با شاخص‌هاي فرهنگ انقلابي بسنجند و نقاط قوت خود را تقويت و براي برطرف کردن نقاط ضعف، چاره‌انديشي کنند. دبير شوراي نگهبان در ادامه سخنان خود به 29 دي روز غزه اشاره کرد و گفت: فلسفه اين نامگذاري ارج نهادن مقاومت مردمي است که عزت خود را در ايستادگي مقابل ستمگران يافته‌اند و به نماد مقاومت تبديل شده‌اند.

رئيس سازمان انرژي اتمي با بيان اينکه آمريکا و کشورهاي اروپايي مرتب مواضع‌شان درباره برجام را تغيير مي‌دهند، گفت: ديديم اخيرا که سخنگوي اتحاديه اروپا گفته برجام نمرده و مذاکرات ادامه دارد. از اين رو مشهود است که فضاسازي عليه جمهوري اسلامي چقدر زياد است و ميزان صداقت آنها در موضع گيري‌هايشان هم چقدر است! محمد اسلامي تصريح کرد: موضوعي که در دستور کار ما بوده، رفع ابهامات آژانس و پاسخ به اتهاماتي بوده است که عناصر و عوامل ضد انقلاب آن را توليد کردند. اينها بازرسي کردند و کل مذاکرات ظرف 20سال حاصلش برجام شده است. آنها از برجام خارج شدند، الان مي‌خواهند برگردند باز آن اتهامات را کنار سند برجام گذاشتند؛ در حالي که اين‌ها دو موضوع نيست، يک موضوع است. امروز به صراحت اعلام مي‌کنيم هيچ فعاليت و سايت اعلام نشده در جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد.

سخنگوي دولت در واکنش به ادعاهاي فرح ديبا درباره خارج نکردن اموال و جواهرات از ايران در دي 57 گفت: اين را به فال نيک مي‌گيرم که بعد از 44 سال بعضي‌ها يادشان بيفتد که بايد نسبت به اقدامات و غارتگري‌هاي خود و اينکه اموالي رفته يا نرفته پاسخگو باشند. علي بهادري جهرمي افزود: استقبال مي‌کنيم که يک محکمه صالحي بيايد رسيدگي کند که روشن شود چه ميزان اموال به‌صورت حساب‌هاي بانکي يا نقدي و جواهرات و يا املاک يا ساير اموال که متعلق به مردم ايران است و توسط ديکتاتور فراري و خانواده‌هايشان غارت شده و اينها کجا هزينه مي‌شود؟ براي تجمعات غير قانوني يا اعتراضي و يا تروريسم رسانه‌اي يا غير رسانه‌اي هزينه مي‌شود. محاکم صالح به اين اموال به غارت رفته مردم ايران رسيدگي کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار