| کد مطلب: ۱۰۴۹۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــر

دستگيري اعضاي 2 باند سرقت

فرمانده انتظامي لرستان از دستگيري 2 باند 4 نفره سارقان محتويات داخل خودرو و تجهيزات مخابراتي در شهرستان بروجرد خبر داد. سردار يحيي الهي اظهارکرد: در پي وقوع سرقت محتويات داخل خودرو و تجهيزات مخابراتي در بروجرد، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس اين شهرستان قرار گرفت. وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و رصدسارقان سابقه‌دار، 4نفر از اعضاي 2 باند سارقان حرفه‌اي را در مخفيگاهشان شناسايي و در عملياتي دستگير کردند. الهي تصريح کرد: سارقان در تحقيقات صورت گرفته به 24 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و تجهيزات مخابراتي اعتراف و همراه پرونده تحويل مراجع ذي‌صلاح شدند.

کشف سلاح‌هاي غيرمجاز

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف جمع‌آوري سلاح غيرمجاز و کشف 23 قبضه انواع سلاح جنگي و شکاري خبر داد. سردار قنبري اظهارکرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف جمع‌آوري سلاح غيرمجاز و شناسايي فعاليت مجرمانه افراد در اين خصوص به مرحله اجرا درآمد. وي افزود: با انجام اقدامات تخصصي و هوشمندانه و شناسايي متهمان، ماموران پليس در عمليات‌هاي جداگانه در سطح استان موفق به کشف 23 قبضه سلاح جنگي و شکاري غيرمجاز و مقادير قابل‌توجهي مهمات و دستگيري 5 متهم شدند. فرمانده انتظامي سيستان‌وبلوچستان تصريح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

80 هزارليتر گازوئيل کشف شد

فرمانده مرزباني هرمزگان از کشف 80هزارليتر سوخت قاچاق از 2 محفظه پلاستيکي در سواحل شهرستان بندرعباس خبر داد. سردار بهادر اسماعيلي اظهارداشت: مرزبانان درياباني بندرعباس پس از کسب خبري مبني بر فعاليت قاچاقچيان سوخت به‌وسيله مشک‌هاي پلاستيکي در سواحل بندرعباس براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. وي افزود: قاچاقچيان با مشاهده مرزبانان با بريدن طناب مشک که به شناور متصل بوده از محل متواري و ماموران موفق شدند در اين عمليات 2عدد محفظه پلاستيکي حاوي 80هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل را کشف کنند. فرمانده مرزباني هرمزگان با بيان اينکه تلاش براي شناسايي و دستگيري متهمان ادامه دارد، اظهارکرد: کارشناسان ارزش اين محموله را 16 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند.

کشف داروهاي کمياب قاچاق

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از کشف داروهاي کمياب قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال در جنوب تهران خبرداد. سرهنگ جليل موقوفه‌اي اظهارداشت: در پي اخبار دريافتي مبني بر نگهداري و دپوي کالاي قاچاق در جنوب تهران رسيدگي به موضوع در اختيار تيمي از ماموران کلانتري 208 مسافربري جنوب قرار گرفت و تحقيقات ميداني آغاز شد. وي با بيان اينکه ماموران در تحقيقات و پي‌جويي‌هاي انتظامي هويت و مخفيگاه متهم را شناسايي کردند، افزود: با اخذ مجوز قضائي تيمي از مامورن به مخفيگاه متهم اعزام و در يک عمليات منسجم پليسي، 1500 ورق انواع داروهاي کمياب خارجي و قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهاي قانوني کشف و مالک کالاها دستگير شد. رئيس پليس پيشگيري تهران تصريح کرد: متهم 30 ساله در تحقيقات اوليه به جرم خود و نگهداري و دپوي کالاي قاچاق و توزيع در بازار تهران معترف شد و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را پنج ميليارد ريال اعلام کردند. سرهنگ موقوفه‌اي با اشاره به اينکه خريد و فروش کالاي قاچاق تهديد بزرگي براي امنيت اقتصادي کشور است، خاطرنشان کرد: متهم به مرجع قضائي معرفي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار