| کد مطلب: ۱۰۴۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

کـــوتاه

دستگيري سارقان زورگير

فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر از دستگيري 2 سارق زورگير و يک نفر مالخر با کشف 20 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ علي‌آقا کارخانه گفت: در پي تماس يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي110 مبني بر زورگيري افرادي ناشناس در چهاردانگه که با تهديد چاقو، تلفن‌همراه و مقداري وجوه نقد شاکي را به سرقت بردند، بلافاصله اكيپي از ماموران گشت به محل اعزام شدند. فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر افزود: ماموران با راهنمايي مالباخته، مشخصات سارقان را به دست آورده و با اعلام به تمامي واحدهاي گشتي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات ميداني و همچنين استفاده از بانک اطلاعاتي هويت سارقان مشخص و طي عملياتي متهمان را دستگيرکردند. فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر ادامه داد: در بازجويي‌هاي پليسي مشخص شد، متهمان از سارقان حرفه‌اي‌اند با انتقال آنها به پليس آگاهي، در بازجويي‌هاي پليس سارقان به 20 فقره سرقت اعتراف کردند. گفتني است؛ با شناسايي مالباختگان و دعوت از آنها تحقيقات تکميلي انجام و پرونده به‌همراه شکات و متهمان جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال شد.

سارقان مسلح به‌دام افتادند

فرمانده انتظامي انديمشک از دستگيري 2 سارق مسلح در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ رمضان گوروئي اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامي کوي‌لور با رصد، اشراف و انجام اقدامات فني پس از هماهنگي با مرجع قضائي نسبت به شناسايي و دستگيري 2 سارق مسلح اقدام کردند. وي افزود: در بازرسي به‌عمل آمده از محل اختفاء متهمان 2 دستگاه خودروي سواري مسروقه کشف که پس از احراز هويت مالکيت به مالباختگان مسترد شد. فرمانده انتظامي انديمشک با بيان اينکه متهمان در تحقيقات پليس به بزه ارتکابي معترف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، خاطرنشان کرد: خط قرمز پليس، برقراي امنيت و آسايش براي شهروندان گرامي بوده و در اين راه با مخلان نظم و امنيت به‌ويژه سارقان مسلح به‌شدت و قاطعيت برخورد خواهد شد.

مرگ 5 نفر براثر گازگرفتگي

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني مشهد گفت: گازگرفتگي در مشهد خانواده 5 نفره را به کام مرگ کشاند و در حادثه ديگري نيز 7 نفر دچار مسموميت با گاز مونوکسيدکربن شدند. مهدي رضايي افزود: حادثه گازگرفتگي در خيابان آويني مشهد به سازمان اعلام شد. وي اضافه کرد: با اعزام آتش‌نشانان به محل مشخص شد 5 عضو خانواده به‌دليل مسموميت با گاز مونوکسيدکربن جان خود را از دست داده‌اند که مرگ آنها توسط عوامل اورژانس تاييد شد. رضايي گفت: در بررسي اوليه آبگرمکن فاقد دودکش بوده و بخاري نيز دودکش مناسب نداشت که همين عوامل منجر به انتشار گاز مونوکسيدکربن شده است. معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني مشهد بيان داشت: در حادثه ديگري نيز در بلوار آويني 7 نفر اعضاي يک خانواده دچار مسموميت با گاز مونوکسيدکربن شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.

باند خانوادگي سارقان دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيري باند سارقان خانوادگي و اعتراف به 18 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ داود مرسلي افزود: در پي اعلام چندين فقره سرقت‌ «کش‌ روي» از فروشگاه‌هاي زنجان، دستگيري سارقان در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان زنجان قرار گرفت و ماموران با انجام تحقيقات فني پليسي سه سارق را شناسايي و دستگير کردند. وي تصريح کرد: متهمان که به‌صورت خانوادگي اقدام به سرقت مي‌کردند در تحقيقات پليسي به 18 فقره سرقت اعتراف کردند و اموال مسروقه از متهمان کشف شد. سرهنگ مرسلي با بيان اينکه متهمان داراي سابقه سرقت بودند، افزود: متهمان با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

دستگيري 3 نفر از عوامل «نزاع»

پليس اطلاعات تهران از دستگيري 3 تن از عاملان نزاع دسته‌جمعي خيابان وليعصر(عج) که منجر به تخريب اموال عمومي و مجروح‌شدن يکي از شهروندان شده بودند، خبر داد. در پي خبري مبني بر وقوع نزاع دسته‌جمعي و در پي آن تخريب يکدستگاه خودرو پرايد و ضرب و جرح عمدي يکي از شهروندان در منطقه باغ فردوس، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پايگاه يکم پليس اطلاعات پايتخت قرار گرفت. در ادامه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و پليسي، مشخص شد تعداد 9 مردجوان در اين جرم عامدانه شرکت داشته است. در نهايت پليس موفق به شناسايي مخفيگاه متهمان در ميدان تجريش شد که با يک عمليات غافلگيرانه و ضربتي 3 نفر از متهمان اصلي درگيري دستگير شدند. اين افراد داراي سوابق متعدد کيفري و شرارت هستند و تلاش براي شناسايي و دستگيري ديگر متهمان اين پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار