| کد مطلب: ۱۰۴۹۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــر

6 تن انواع موادمخدر کشف شد

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فراجا گفت: مأموران انتظامي 5 استان‌ و نيروهاي فرماندهي مرزباني در 48 ساعت گذشته موفق به کشف بيش از 6 تن انواع موادمخدر شدند. سردار مجيد کريمي با تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در راستاي کنترل تحرکات باندهاي قاچاق موادمخدر، سرنخ‌هايي از فعاليت عناصر مسلح و قاچاقچي که قصد جابه‌جايي و انتقال موادمخدر از مرزهاي شرقي و جنوب شرقي به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ريزي دقيق اطلاعاتي و عملياتي، تشديد اقدامات کنترلي در دستور کار قرار گرفت. اين مقام ارشد انتظامي در ادامه تصريح کرد: با اشراف کامل اطلاعاتي و نيز رصد دقيق و پيچيده قاچاقچيان موادمخدر، مأموران انتظامي جان‌برکف و پرتلاش فرماندهي انتظامي استان‌هاي سيستان‌وبلوچستان، کرمان، يزد، خراسان‌جنوبي، تهران بزرگ و فرماندهي مرزباني مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند محموله‌هاي سنگيني از موادمخدر را از مرزهاي شرقي و جنوب شرقي به کشور منتقل کنند.رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فراجا در ادامه تصريح کرد: مأموران انتظامي استان‌هاي ذکر شده، به‌طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تيم پوششي و عملياتي با اجراي هدفمند کمين و طرح مهار، قاچاقچيان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طي عمليات‌هاي غافلگيرانه، موفق به کشف 6 تن و 200 کيلوگرم موادمخدر شامل 4 تن و 900 کيلو ترياک، يک تن مرفين و 300 کيلوگرم انواع ديگر موادمخدر و نيز دستگيري 96 نفر قاچاقچي شدند که دستگيري ساير رابطين و عوامل در دستور کار قرار دارد.

کشف سلاح و مهمات

سردار کريمي در ادامه افزود: در اين عمليات‌ها مقاديري سلاح، مهمات و تجهيزات شامل چهار قبضه سلاح، 30 فشنگ جنگي، دو دستگاه بي‌سيم، هفت دستگاه تلفن ماهواره‌اي، پنج عدد افشانه و 129 دستگاه خودرو سبک و سنگين از قاچاقچيان کشف و ضبط شد. اين مقام ارشد انتظامي در خاتمه با قدرداني از پيگيري و تلاش‌هاي مجاهدانه همکاران خود در مجموعه انتظامي کشور، با اشاره به عزم جدي پليس در مقابله با پديده خانمان‌سوز موادمخدر، ضمن تشکر از همکاري مردم عزيز با پليس از آنها خواست همچون گذشته ياريگر پليس باشند.

تصادف سمند با 7 خودرو

رئيس اداره تصادفات پليس راهور فاتب از برخورد شديد سواري سمند با 7 وسيله نقليه ديگر در خيابان دماوند تهران و مصدوم‌شدن 2 نفر در اين حادثه خبر داد. رئيس اداره تصادفات پليس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در خيابان دماوند مسير شرق به غرب محدوده جشنواره يکدستگاه سواري سمند که در اين مسير در حال حرکت بوده که به علت سرعت زياد با قسمت عقب يکدستگاه پرايد برخورد کرد و پس از آن راننده که قادر به کنترل وسيله نقليه نبوده با 6 دستگاه وسيله نقليه ديگر که در کنار خيابان پارک بودند برخورد و در مجموع منجر به خسارت به 7 دستگاه وسيله نقليه مي‌شود که در اين حادثه 2 نفر مصدوم و از طريق اورژانس به بيمارستان منتقل شدند. وي با بيان اينکه سرعت زياد استقبال از خطر است، از رانندگان خواست: در حين رانندگي تمام حواس خود را فقط به رانندگي و به جلو معطوف دارند و به قوانين راهنمايي و رانندگي احترام گذاشته و از سرعت و سبقت در معابر جدا خودداري کنند.

کلاهبرداري با وعده صدور کارت پايان خدمت

رئيس پليس فتا اصفهان از شناسايي فردي خبر داد که از طريق شبکه‌هاي اجتماعي با وعده صدور کارت پايان خدمت از مشمولان کلاهبرداري مي‌کرد. رئيس پليس فتا اصفهان در خصوص اين پرونده گفت: در پي شكايت شهروند مالباخته مبني بر اينكه فردي ناشناس به بهانه صدور کارت پايان خدمت مبلغ 8 ميليارد ريال از وي كلاهبرداري کرده بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت. وي عنوان كرد: شاكي در واتساپ با فردي مواجه شده كه ادعاي صدور کارت پايان خدمت داشته است، سپس با آگهي‌دهنده تماس گرفته و طي چند نوبت اقدام به واريز وجوه درخواستي وي در قالب ارز ديجيتال نموده است. اين مقام انتظامي گفت: شاکي پس از انتقال رمزارزها به کيف‌پول معرفي شده به بهانه‌هاي مختلف مدت زمان زيادي در انتظار دريافت کارت قرار گرفته و با مطالبه مجدد وجه توسط متهم متوجه کلاهبرداري شده است. سرهنگ مرتضوي افزود: با بررسي مستندات و اظهارت شاکي و انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي متهم شناسايي و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، همچنين در اين پرونده تاکنون مبلغ 8 ميليارد ريال کلاهبرداري از مالباخته برآورد شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار