| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

طالبان 400 بلندگو به مساجد کابل افزود

مقامات مذهبي طالبان روز چهارشنبه گفتند که صد‌ها بلندگو در کابل براي تشويق نمازگزاران به شرکت در نماز نصب شده است. وزارت امر به معروف و نهي از منکر همچنين گفت که صد‌ها مغازه خالي و ديگر ساختمان‌هاي بدون استفاده اخيراً به مساجد تبديل شده‌اند تا به همه فرصت دعاي جمعي داده شود. اين وزارتخانه در توييتي نوشت: در دولت گذشته برخي از بلندگو‌ها حذف شده و مردم قادر به گوش دادن به اذان نبودند. 400 بلندگو در نقاط مختلف کابل نصب شده است تا مردم بتوانند همزمان به اذان گوش دهند.

توقيف کارگاه ساختمان متروپل

مدير اجراي طرح‌هاي عمراني منطقه آزاد اروند گفت: با حکم دادستاني کارگاه متروپل به دليل رعايت نشدن مسائل ايمني و تردد افراد متفرقه توقيف شده است. به گفته آريادوست خيابان‌هاي منتهي به ساختمان متروپل تا شعاع 60 متر به وسيله جداکننده‌هاي ترافيکي بسته شدند تا از تردد خودرو‌ها جلوگيري شود. نيروي انتظامي نيز براي جلوگيري از تردد افراد متفرقه در محل مستقر شد. مدير اجراي طرح‌هاي عمراني منطقه آزاد اروند به صدا وسيما مي‌گويد: تمامي واحد‌هاي مسکوني و تجاري در محدوده ساختمان متروپل بايد تخليه شوند، اما متأسفانه بعضي افراد در اين زمينه همکاري نمي‌کنند به همين دليل در مکاتبه با دادستاني خواستار همکاري نيروي انتظامي براي تخليه ساختمان‌هاي اطراف متروپل شديم تا در صورت فراهم شدن شرايط لازم تا 10 روز آينده قسمت باقي مانده ساختمان متروپل تخريب شود.

کارگردان معروف ممنوع الخروج شد

پاسپورت رضا درميشيان، نويسنده و کارگردان سينما در فرودگاه امام ضبط و اجازه خروج به وي داده نشد. بنا بر اطلاع شاهدان عيني عصر ديروز در فرودگاه امام از رضا درميشيان بعد از ضبط پاسپورت خواسته شده به دادسراي انقلاب مراجعه کند. درميشيان نويسنده و کارگردان فيلم‌هاي «بغض»، «عصباني نيستم!»، «لانتوري» و «مجبوريم» است.

دستگيري سارق مسلح در سوادکوه

سارقي که با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت خودروي يک شهروند در قائم‌شهر کرده بود، در سوادکوه دستگير شد. سرهنگ عبدا... اکبري فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي مبني بر سرقت يک خودروي پرايد با سلاح گرم در شهرستان قائم‌شهر، شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. او با بيان اينکه ماموران پليس آگاهي و پاسگاه ورسک پس از بررسي ميداني سارق متواري را شناسايي کردند، افزود: سارق مسلح به محض رويت ماموران، اقدام به تيراندازي کرد که در عمليات ضربتي پليس، دستگير شد.

شهادت سرهنگ داوود جعفري در سوريه

روابط عمومي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه‌اي از شهادت سرهنگ پاسدار داوود جعفري از افسران ارشد و پاکباخته نيروي هوافضاي سپاه توسط ايادي رژيم صهيونيستي با بمب کنار جاده‌اي در حوالي دمشق سوريه در صبح روز سه‌شنبه خبر داد. در اين اطلاعيه آمده است: صبح سه‌شنبه پاسدار رشيد اسلام سرهنگ داوود جعفري از مستشاران نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سوريه، توسط ايادي رژيم صهيونيستي با انفجار بمب کنار جاده‌اي در حوالي دمشق به شهادت رسيد.

کشف 120 هزار ليتر سوخت قاچاق

جانشين مرزباني استان هرمزگان از موفقيت مرزبانان و کشف 120 هزار ليتر سوخت قاچاق با انجام عملياتي در آب‌هاي خليج فارس خبر داد. سردار عبدا... لشکري اظهار داشت: مرزبانان مستقر در شهرستان‌هاي قشم، ميناب و بندرعباس پس از کسب خبري مبني بر فعاليت قاچاقچيان سوخت در حوزه استحفاظي به وسيله مشک‌‌هاي پلاستيکي، بلافاصله براي بررسي موضوع با تشکيل چند اکيپ به محل اعزام شدند. وي با اشاره به جزئيات اين عمليات، توضيح داد: قاچاقچيان که با مشاهده مرزبانان توان مقابله با ماموران را نداشتند از محل متواري شدند و دريابانان پس از بررسي مناطق، سه عدد محفظه پلاستيکي معروف به مشک و يک شناور بدون موتور جامانده از قاچاقچيان حاوي 120هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل را کشف کردند.

طعنه کي‌روش

سرمربي تيم‌ملي فوتبال ايران با انتشار پستي در شبکه‌هاي اجتماعي از حواشي اين روزهاي پيرامون تيم‌ملي انتقاد کرد. کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم‌ملي فوتبال ايران در صفحه اينستاگرامش از شرايط اخير و حواشي به وجود آمده انتقاد کرد. او با انتشار ويدئويي از برخي کامنت‌ها در ذيل صفحات اجتماعي بازيکنان در يک جمله نوشت: بازيکنان دشمن ما نيستند!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار