| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

اشرار موادفروش بازداشت شدند

فرمانده انتظامي شهرستان رباط‌کريم از دستگيري دو اوباشگر سابقه‌دار با بيش از 100 گرم هروئين و چندين قبضه سلاح سرد خبر داد. سرهنگ علي زنگنه گفت: به‌دنبال ايجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم و امنيت عمومي و قدرتنمايي با سلاح سرد و خريدوفروش موادمخدر توسط دو نفر از مخلان نظم و امنيت، بلافاصله پيگيري و رسيدگي به موضوع در دستورکار ماموران پليس قرارگرفت و ماموران کلانتري 12 نصيرشهر اقدامات خود را براي شناسايي و بازداشت متهمان را آغاز کردند. وي با بيان اينکه با انجام اقدامات پليسي متهمان در مخفيگاهشان مورد شناسايي قرار گرفتند، بيان داشت: ‌هماهنگي لازم با مقام قضائي براي دستگيري اين افراد انجام و ماموران با انجام يک عمليات ويژه و ضربتي اين دو شرور را دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند. فرمانده انتظامي شهرستان رباط‌کريم با اشاره به انجام بازجويي از متهمان و بررسي سوابق آنان گفت: متهمان داراي سابقه شرارت و فروش موادمخدر بودند و تحت بازجويي نيز قرار گرفتند که با توجه به اينکه از مخفيگاه آنان چند قبضه سلاح سرد و 104 گرم هروئين در 15 بسته آماده فروش کشف و ضبط شده بود، به ناچار به جرم خود اعتراف کردند. براساس اعلام مرکز اطلاع‌رساني پليس غرب استان تهران، زنگنه افزود: براي اين اوباش پرونده‌اي تشکيل و آنان براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا شدند.

سرقت خودرو با جرثقيل

سرپرست سرکلانتري دوم پليس پيشگيري گفت: با تلاش ماموران شهرک قدس راننده جرثقيلي که 6 فقره خودروي سواري سرقت کرده بود، دستگير شد. سرهنگ عبدالرضا محمدي ادامه داد: در پي افزايش سرقت خودرو در شهرک قدس با يک شيوه خاص و اقدام به سرقت خودروهاي خاص رسيدگي به موضوع و دستگيري سارق يا سارقان را تيمي از ماموران کلانتري اين محل بر عهده گرفتند و تحقيقات ابتدايي را آغاز کردند. وي با بيان اينکه ماموران در تحقيقات و پي‌جويي‌هاي انتظامي به راز سرقت‌هاي مشابه پي بردند، افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد سارق با استفاده از يکدستگاه خودروي جرثقيل‌دار پس از انتخاب سوژه، خودروي موردنظر را سرقت مي‌کند که مشخصات متهم شناسايي شد. اين مقام انتظامي ادامه داد: بررسي‌هاي پليس ادامه داشت تا اينکه ماموران کلانتري در حال گشت‌زني متهم را در حال تردد مشاهده و سريعا وارد عمل شده و در يک عمليات ضربتي وي را دستگير کردند. سرپرست سرکلانتري دوم پليس پيشگيري تهران تصريح کرد: متهم 32 ساله در تحقيقات اوليه به 6 فقره سرقت معترف، همچنين خريدار خودروها را معرفي که با اخذ مجوز قضائي دستگير شد. سرهنگ محمدي در پايان با اشاره به اينکه تحقيقات بيشتر براي کشف جرائم احتمالي متهمان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان به مرجع قضائي معرفي شدند.

پلمب يک انبار دارو

در عمليات پليس امنيت اقتصادي استان مرکزي، يک انبار بزرگ دپوي اقلام دارويي شناسايي، پلمب و در بازرسي از آن 50 هزار قلم، انواع داروي قاچاق کشف شد. سرهنگ محمدعقيل سلگي بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر دپوي انواع اقلام دارويي قاچاق از سوي فردي در انباري در شهرستان اراک، تحقيقات نامحسوس پليس در اين زمينه آغاز شد. اين مقام انتظامي يادآور شد: با شروع تحقيقات ميداني، مأموران پليس امنيت اقتصادي مرکزي سرانجام موفق شدند فرد مذکور را كه در زمينه دپوي انواع اقلام دارويي خارجي، فعاليت مي‌کرد، شناسايي، دستگير و با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي کنند. وي تصريح کرد: با محرزشدن فعاليت غيرقانوني اين فرد، ماموران پليس امنيت اقتصادي، پس از هماهنگي با دستگاه قضائي، در بازرسي از انبار شناسايي شده در شهرستان اراک، موفق به کشف50 هزار قلم انواع داروي خارجي قاچاق شدند. سرهنگ سلگي با اشاره به تعيين ارزش تقريبي3 ميليارد و 400 ميليون ريالي اقلام دارويي کشف شده از سوي کارشناسان پليس امنيت اقتصادي مرکزي افزود: با دستور مقام قضائي محل دپوي داروها پلمب و متهم به‌همراه پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار