| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

ژاوی:

مسی را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانم

ژاوي هرناندز سرمربي تيم فوتبال بارسلونا گفت: در بازي‌هاي جام‌جهاني 2022 قطر، برزيل و آرژانتين نسبت به ديگر تيم‌هاي شرکت کننده برتر خواهند بود.

بارسا

ژاوي هرناندز، سرمربي تيم فوتبال بارسلونا در مصاحبه با نشريه اسپورت، به اظهار نظر درباره وضعيت اين باشگاه، بازي‌هاي جام‌جهاني قطر و ليونل مسي پرداخت. او در ابتداي اين مصاحبه درباره وضعيت باشگاه بارسلونا گفت: بارسا يک مجموعه‌ پراحساس است که انتقادهايي به آن وارد شده و مديريت آن دشوار است، اما من سعي مي‌کنم قوي باشم و مطمئن هستم که وضعيت باشگاه را متحول مي‌کنيم.

رقابت

ژاوي در اين مصاحبه تاکيد کرد مطمئن است، بارسا براي همه چيز رقابت خواهد کرد. او خاطرنشان کرد: توقعات بسيار بالايي ايجاد شده است و همه چيز به نتايج بستگي دارد. ما در لاليگا صدرنشين هستيم و براي همه چيز رقابت خواهيم کرد. کارها خوب انجام شده است و من ديد مثبتي دارم. ما قرار است براي ليگ اروپا و هم‌چنين رقابت‌هاي داخلي بجنگيم. سرمربي بارسا ادامه داد: ما فعلا قرار است بازي‌هاي جام‌جهاني را تماشا کنيم، ببينيم بازيکنان بارسا چگونه هستند. بعد جام يک هفته يا ده روز به آن‌ها فرصت استراحت مي‌دهيم تا بعد با باتري‌هاي پر برگردند.

دربي

تيم فوتبال بارسلونا با دربي که برابر اسپانيول در 31 دسامبر خواهد داشت به رقابت باز خواهد گشت. ژاوي نمي‌تواند براي اين ديدار روي رابرت لواندوفسکي به دليل محروميت حساب باز کند، اما اميدوار است و قرار است پيگيري کند که محروميت او از سه بازي کمتر يابد. ژاوي درباره جام‌جهاني معتقد است برزيل و آرژانتين در رقابت‌هاي قطر کمي جلوتر از ساير کشورها هستند. او تاکيد کرد: اين رقابتي برابر است، اما شايد از نظر من برزيل و آرژانتين يک قدم جلوتر از اروپايي‌ها هستند. نيمار و مسي خيلي خوب به نظر مي‌رسند. فرانسه، اسپانيا، پرتغال، انگليس، آلمان، بلژيک و کرواسي نيز ممکن است گزينه‌هايي داشته باشند.

تيم‌ملي اسپانيا

ژاوي قرار است در بازه 25 تا 30 نوامبر در قطر باشد و به قدرت تيم‌ملي اسپانيا و لوييس انريکه، سرمربي آن اعتقاد دارد. وي افزود: من اميدوار هستم. لوييس انريکه گروه خوبي ساخته و مربي بزرگي است. او به دليل شخصيتش مربي ايده‌آلي است، بايد به اين تيم ايمان داشت. من به تيم‌ملي اسپانيا بسيار خوشبين هستم. آنها شخصيت داشته و در عين حال قدرت بالايي در پرسينگ و مالکيت توپ در بازي دارند. اسپانيا ترکيبي عالي از بازيکنان جوان و همين‌طور بازيکنان کهنه‌کار مانند بوسکس، آلبا و کوکه است. گروه ما گروه آساني نيست و اولين بازي ما براي آينده رقابت‌ها مهم خواهد بود و بردن خوب در آن تاثير زيادي خواهد داشت.

کاپيتان

ژاوي هم‌چنين در مورد ليونل مسي، کاپيتان تيم‌ملي آرژانتين گفت: مسي بسيار قوي به نظر مي‌رسد. ما دوباره قرار است بهترين وضعيت مسي را ببينيم و او مي‌خواهد تفاوت ايجاد کند. اسکالوني (سرمربي آرژانتين) خيلي خوب کار کرده است. من پيش‌بيني حضور آنها در نيمه نهايي يا حتي بازي فينال را به‌همراه برزيل دارم. از نظر من مسي بهترين بازيکن تاريخ است و مهم نيست برنده جام بشود يا نه. او قابل مقايسه با امثال مارادونا، کرايوف، پله، دي استفانو که در دوره خودشان بهترين بودند است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار