| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

جاساز حشيش در پرايد

جانشين فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در بازرسي از سواري پرايد 90 كيلوگرم حشيش كشف و راننده نيز دستگير شد. سردار يوسف ملك‌زاده بيان كرد: در اجراي طرح برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، مأموران پليس مبارزه با موادمخدر فسا حين گشت‌زني در محور مواصلاتي داراب- شيراز به يك سواري پرايد حامل بار مشكوك و با اقدامات فني و تخصصي آن را توقيف كردند. وي خاطر نشان كرد: در بازرسي از اين خودرو 90 كيلوگرم حشيش كشف و راننده نيز دستگير شد. جانشين فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه راننده دستگير و تحويل مراجع قضائي شد، تصريح كرد: پليس در راستاي برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بي‌امان با اين پديده شوم از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

9 کشته براثر واژگوني خودرو

فرمانده انتظامي شهرستان سراوان از واژگوني يك خودروي تويوتا در محور سراوان- خاش، با 9 فوتي خبر داد. سرهنگمحمد سرگزي بيان داشت: در پي وقوع يک فقره واژگوني خودرو در محور سراوان- خاش به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110، بلافاصله تيم گشت کلانتري 13 شهرستان به‌همراه نيروهاي امدادي براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد، يكدستگاه خودرو تويوتا عامل قاچاق اتباع بيگانه براثر سرعت بالا و عدم توانايي در کنترل خودرو از مسير منحرف و واژگون که در اثر اين واژگوني 9 سرنشين خودرو در اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند. فرمانده انتظامي شهرستان سراوان با اعلام اينكه برابر نظريه کارشناسان پليس علت اصلي اين حادثه تغيير مسير ناگهاني راننده خودرو تشخيص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رانندگي با سرعت مطمئنه، از انحراف به چپ و تغيير ناگهاني مسير و سبقت‌هاي غيرمجاز خودداري کنند تا شاهدچنين حوادث ناگواري نباشيم.

زورگيري از 18 مسافر در پوشش مسافربر

فرمانده انتظامي شهرستان قرچک از دستگيري فردي که در پوشش مسافربر اقدام به زورگيري از دست‌کم 18 تن از مسافران خود کرده بود، خبر داد. سرهنگ يدا... طهماسيان گفت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت با شيوه زورگيري از مسافران تحت عنوان مسافرکش در شهرستان قرچک، بررسي موضوع به‌صورت ويژه در دستورکار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تلاش‌هاي شبانه‌روزي و انجام اقدامات پليسي و بررسي دوربين‌هاي شهري يک سارق را شناسايي کرده و پس از يافتن مخفيگاه وي و هماهنگي با مقام قضائي به آنجا اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند. فرمانده انتظامي شهرستان قرچک با اشاره به انجام بازجويي از متهم، اظهارکرد: متهم در جريان بازجويي‌هاي انجام شده به 18 فقره سرقت به‌عنف در پوشش مسافربر اعتراف کرد. همچنين در تحقيقات تکميلي و بررسي در سامانه جامع پليس آگاهي مشخص شد که متهم به‌دليل همين جرم تحت پيگرد پليس آگاهي شهرستان ري نيز قرار دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار