| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

خواص فوق‌العاده «گریپ‌ فروت» برای سلامتی

گریپ‌فرووت سرشار از ویتامین C است. ویتامین C سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. گریپ‌فروت هم‌چنین با پاک‌کردن سموم ناسالم بدن به کبد کمک می‌کند. در ادامه با فواید گریپ‌فروت بیشتر آشنا می‌شوید.

سنگ‌هاي کليه معمولا از کلسيم تشکيل مي‌شوند و به محض ايجاد بايد از مجراي ادراري بگذرند و يا به‌صورت پزشکي شکسته شوند.

مقادير زياد ويتامين C به جلوگيري از سرماخوردگي کمک مي‌کند. ويتامين C سيستم ايمني را تقويت مي‌کند. گريپ‌فروت با راديکال‌هاي آزاد مبارزه مي‌کند که مي‌توانند براي بدن آسيب‌زا باشند.

گريپ‌فروت سرعت سوخت‌وسازتان را هم بالا مي‌برد و به کاهش‌وزن کمک مي‌کند. افزايش سوخت‌وساز در کنار رژيم مناسب و ورزش مي‌تواند کمک کند تا 1 کيلوگرم در هفته وزن کم کنيد.

تحقيقات نشان مي‌دهد گريپ‌فروت از سرطان ريه جلوگيري کرده و با آن مبارزه مي‌کند. مصرف روزانه‌ 3 ليوان 170 گرمي آب گريپ‌فروت در افراد سيگاري، مي‌تواند آسيب سيگار را معکوس کند.

گريپ‌فروت با پاک‌کردن سموم ناسالم بدن به کبد کمک مي‌کند. سم‌زدايي کبد سلامت عمومي را بهبود مي‌بخشد و علائمي مانند: افسردگي، سفتي عضلات و... را تسکين مي‌دهد.

يک مطالعه نشان داد LDL يا کلسترول بد، به‌وسيله‌ مصرف منظم گريپ‌فروت 15 درصد کاهش يافت. در اين مورد، گريپ‌فروت زرد موثرتر از گريپ‌فروت قرمز بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار