| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

ساخت ژنرال قوی در 3 سال

محسن رضايي ديروز با اشاره به اينکه مساله يادگيري مداوم هميشه جز اولويت‌هاي سپاه بوده است، ادامه داد: سازمان سپاه اولين سازمان يادگيرنده در نظام جمهوري اسلامي است. از راس نظام که حضرت امام بوده تا تک‌تيرانداز زمان جنگ يکپارچگي داشتند. بنده اصطلاحي به‌عنوان ميز کالبدشکافي دارم و به اين معني است که مي‌شود از يک جوان 18 ساله که جنگ هم نرفته ظرف سه سال نه رزمنده بلکه ژنرال قوي بسازيم. مکانسيم آن هم به اين صورت است که آدم‌ها از خودشان به خودشان ياد مي‌دهند و بعد‌ها به ديگران هم انتقال مي‌دهند و هر اتفاقي در زندگي مي‌افتد آن را به کلاس آموزشي تبديل مي‌کند.

بزرگترين چالش کشور چيست و چرا دشمن هميشه در حمله به کشور ناکام مي‌ماند. پاسخ به اين سوالات در اظهارات مسئولان است. رئيس اداره عقيدتي سياسي ستاد ارتش گفت: چالش ما، چالش هسته‌اي يا مساله حجاب و آزادي نيست؛ دشمن چشم ديدن قدرت و پيشرفت ايران اسلامي را ندارد. حجت‌الاسلام دهدار اظهارداشت: دشمن چشم ديدن قدرت و پيشرفت ايران اسلامي را ندارد و 43 سال است نسبت به کشور ما تحريم‌هاي متعدد اعمال کرده اما هرگز نتوانسته و نخواهد توانست مانع پيشرفت جمهوري اسلامي ايران شود. براي همين است که سعي در نااميدکردن مردم دارد و تلاش خود را مي‌‌کند تا پشتوانه مردمي را از انقلاب اسلامي بگيرد‌.

شبکه‌هاي مجازي فيلتر است و به همين دليل برخي اقدام به استفاده از فيلترشکن مي‌کنند. احد آزادي‌خواه، نماينده ملاير مي‌گويد: فيلتر شبکه‌هاي اجتماعي و سپس استفاده از آن، فعلا مصداق مجرمانه نيست. بنده اين را از دوستان حوزه قضائي پرسيدم و آنها گفتند که اين موضوع به‌عنوان يک مصداق مجرمانه، هنوز تعريف نشده است، اگرچه ممنوعيت دارد. وي افزود: يک جاهايي به شما مي‌گويند ورود ممنوع، ولي معني‌اش اين نيست که اگر وارد شديد، پليس بايد شما را بگيرد و به شکل يک مجرم، شما را راهي زندان کند. بنده در مدت زماني که اينستاگرام فيلتر بوده، دو، سه مرحله از آن استفاده کردم و حدود 400 تا 500 بازديد هم از صفحه من شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار