| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

کــوتــــاه

تبريک رئيسي به رئيس‌جمهور قزاقستان

رئيس‌جمهور انتخاب مجدد «قاسم ژومارت توکايف» به عنوان رئيس‌جمهور کشور دوست و برادر قزاقستان را تبريک گفت. سيد ابراهيم رئيسي در پيامي با تبريک انتخاب مجدد آقاي «قاسم ژومارت توکايف» به رياست‌جمهوري قزاقستان، اظهار اميدواري کرد در دوره جديد نيز همانند گذشته و در پرتو مساعي مشترک مسئولين دو کشور شاهد گسترش و تعميق روابط در همه زمينه‌ها باشيم.

شهادت سرباز مدافع امنيت در زاهدان

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح کوردل به ماموران گشت انتظامي پاسگاه چشمه زيارت زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنيت خبر داد.سردار محمد قنبري اظهار داشت: ساعاتي پيش ماموران انتظامي پاسگاه چشمه زيارت زاهدان در حين گشت زني در حوزه استحفاظي بوده که اشرار مسلح کور دل با يک دستگاه خودرو پژو 405 نقره اي غافلگيرانه به سمت ماموران انتظامي تيراندازي مي نمايند.

سياست‌هاي کلي برنامه هفتم توسعه تبيين شد

سياست‌هاي کلي برنامه هفتم توسعه در حوزه سياست خارجي در دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌ا... العظمي سيدعلي خامنه‌اي تبيين شد. سياست‌هاي کلي برنامه هفتم توسعه در حوزه سياست خارجي با حضور مقامات کشوري و کارشناساني از دولت و مجلس در دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌ا... العظمي سيدعلي خامنه‌اي تبيين شد.

جشن آغاز پويش «ايران جوان»

شامگاه يکشنبه جشن آغاز پويش «ايران جوان» به منظور حمايت از دانشجويان و زوج‌هاي‌ داراي دو فرزند با حضور رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، معاون پشتيباني و جمعي از مديران ستاد اجرايي فرمان امام، مديرعامل بنياد 15خرداد، جمعي از فعالان حوزه جمعيت، فرزند شهيد همت و با حضور نمادين 100 زوج دانشجو و خانواده دانشگاهيان درمحل نمايشگاه دائمي ستاد اجرايي فرمان امام برگزار شد. معاون پشتيباني ستاد اجرايي فرمان امام در اين مراسم با بيان اينکه امروز آغاز پويشي براي نسل جوان ما و دانشجويان پسر و دختري است که ازدواج کرده و صاحب فرزند شده‌اند، تصريح کرد: در اين طرح‌ براي دانشجويان داراي سه فرزند به بالا اولويت قائليم اما در آغاز طرح باحضور دختران و پسراني که در سال 1401 صاحب فرزند شده‌اند اين پويش را آغاز مي‌کنيم. سيدمصطفي سيدهاشمي افزود: دراين مرحله، طرح 10 هزار نفر را پوشش مي‌دهد که 5هزار نفرشان دانشجويان هستند.

فناوري‌هايي که از آن خبر ندارند

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فناوري‌هايي در حوزه نظامي داريم که هيچکسي از آن‌ها خبر ندارد و آمريکايي‌ها زماني متوجه آن مي‌شوند که ما آن‌ها را به کار ببريم. سردار فدوي افزود: جانشين فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما در داخل کشور حتي سيم خاردار هم نمي‌توانستيم توليد کنيم اما امروز توانسته‌ايم برخي تجهيزات نظامي خودمان را به قدرت‌هاي دنيا مي‌فروشيم. برخي مي‌گفتند نيازي به توليد ناو تندرو و کشتي نداريم و بايد اين تجهيزات را خريداري کنيم اما توانستيم قايق‌هاي تندرو توليد کنيم که آمريکايي‌ها اذعان کردند توان رويارويي با قايق‌هاي تندروي ايران نداريم.

محکوميت تحرکات مجموعه‌هاي وابسته به آمريکا

شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب‌ا... لبنان تاکيد کرد: آنچه در ايران از سوي مجموعه‌هاي مدعي آزادي درحال رخ دادن است و تلاش‌هايي که براي کودتا عليه جمهوري اسلامي انجام مي‌دهند، خشونت و جنايت است. وي گفت که آن‌ها افراد بيگناه را در خيابان‌ها مي‌کشند تا هرج و مرج ايجاد کنند، آن‌ها تعدادي اندک هستند که از آمريکا و اسرائيل دستور مي‌گيرند. معاون سيد حسن نصرا... خاطرنشان کرد که ملت ايران با تظاهرات ميليوني و مشارکت گسترده در مراسم تشييع شهداي مظلوم پايبندي خود را به جمهوري اسلامي و رهبري آن اعلام کردند. شيخ نعيم قاسم گفت: ايراني که 43 سال مقاومت کرد به اذن خداوند قادر است که از اين بحران عبور کند. وي گفت که ما تحرکات مشکوک مجموعه‌هاي وابسته به آمريکا و اسرائيل عليه جمهوري اسلامي را محکوم مي‌کنيم و از حکمت رهبري، پاسداران و ملت ايران در حفظ ماهيت آزادي و مقاومت و پيشرفت علمي در منطقه مطمئن هستيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار