| کد مطلب: ۱۰۴۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

ناهماهنگی در خط دفاع وجود داشت

منصور رشيدي، پيشکسوت فوتبال ايران، درباره شکست 6 بر 2 ملي‌پوشان مقابل انگليس در چارچوب بازي اول گروه B رقابت‌هاي جام‌جهاني 2022 قطر صحبت کرد.

در مورد شکست ايران مقابل انگليس چه نظري داريد؟

زماني که ترکيب اعلام شد، من تعجب کردم. دو دفاعي که تا به حال کنار هم بازي نکرده‌اند، در کنار هم حضور داشتند. ناهماهنگي در خط دفاع وجود داشت. در هيچکدام از گل‌ها، دروازه‌بان مقصر نبود و حريف روي ضربات کاشته، کرنر و کناره‌ها خطرناک بود. در نيمه دوم، شرايط براي تيم‌ملي بهتر شد و توانست 2 گل به ثمر برساند. کنعاني‌زادگان با شجاع خليل‌زاده مدت‌ها بود که کنار يکديگر بودند، اما در اين بازي تغييراتي صورت گرفت که به نتيجه نرسيد. تيم‌ملي اگر مي‌توانست کناره‌هاي خود را تقويت کند، اين نتيجه را نمي‌گرفت. کي‌روش، آزمون را دير فرستاد و يک موقعيت داشت که به گل تبديل نشد. جهانبخش هم در اين بازي نتوانست کارايي لازم را داشته باشد و در پست خودش هم نبود.

درباره عملکرد سيدحسين حسيني چه نظري داريد؟

حسيني از نظر روحيه افت کرد. در تمام گل‌هايي که ايران دريافت کرد، او به هيچ عنوان مقصر نبود و مشکل دفاعي ايران باعث شد که اين گل‌ها به ثمر برسد. همه از ترکيب و ترکيب کي‌روش ناراحت بودند و فوتبالي‌ها معتقد هستند که کي‌روش در اين بازي به لحاظ فني نتوانست عملکرد مطلوبي را بر جاي بگذارد.

نظر شما درباره تقابل بعدي ملي‌پوشان مقابل ولز در رقابت‌هاي جام‌جهاني چيست؟

اين نتيجه روي تيم‌ملي تاثير مي‌گذارد. ولز تيم خوبي است و دست کمي از انگليس ندارد و يک تيم سرحال است. کي‌روش اگر بتواند ترکيب درستي در بازي‌ها داشته باشد، مي‌تواند نتيجه بگيرد. اگر در بازي ايران مقابل انگليس، ترکيب خوبي صورت مي‌گرفت، به نظر من اختلاف انگليس و ايران نمي‌توانست بيشتر از 2 گل باشد.

مسائل روحي و رواني تيم‌ملي پس از شکست مقابل انگليس را چگونه ارزيابي مي‌کنيد؟

خود مربي مي‌تواند بازيکنان را از اين فشار بيرون بياورد و کي‌روش مي‌تواند شرايط روحي و رواني تيم را بهتر کند. تيم‌ملي از نظر بدني آماده است و از نظر فوتبالي در شرايط خوبي قرار دارند و مساله اصلي، روحيه تيم است که بايد در شرايط بهتري قرار بگيرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار