| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

قاچاق 100 کيلو ترياک

جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي از کشف 100 کيلو و 550 گرم ترياک خبر داد و گفت: در اين رابطه يك خودرو توقيف و يک متهم دستگير شده است. سرهنگ حسن شجاعي‌نسب اظهارداشت: ماموران انتظامي اخباري دريافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند يک محموله موادمخدر را به نقاط مرکزي کشور منتقل کنند که بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت. وي بيان داشت: مأموران انتظامي هنگام گشتزني در محورهاي مواصلاتي و کنترل خودروهاي عبوري به يک سواري پژو 405 مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ايست داده و آن را متوقف کردند. جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي افزود: مأموران با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از سواري پژو، 100 کيلو و 550 گرم ترياک که به‌طرز ماهرانه‌اي داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند. سرهنگ شجاعي‌نسب تصريح کرد: مأموران در اين رابطه يکدستگاه خودرو توقيف و يک متهم دستگير كردند که به‌همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: پليس با اشراف اطلاعاتي و عملياتي به‌صورت شبانه‌روزي تمام حوزه سرزميني خراسان‌جنوبي را رصد مي‌کند و اجازه هيچگونه ناامني و جولان به برهم‌زنندگان نظم و امنيت عمومي نخواهد داد.

کلاهبردار دستگير شد

فرمانده انتظامي استان لرستان از دستگيري متهم و کشف يک فقره کلاهبرداري به ارزش 6 ميليارد ريال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد. سرداريحيي الهي بيان داشت: در پي مراجعه يک شهروند و اعلام اينکه فردي با روش‌هاي متقلبانه مبلغي را از وي کلاهبرداري کرده است، موضوع در دستور کار ماموران آگاهي استان قرار گرفت. وي با بيان اينکه درتحقيقات صورت گرفته محرز شد فرد کلاهبردار خود را بازارياب و فعال در امر خريد خودرو معرفي مي‌کند و با اين روش 6 ميليارد ريال از يک شهروند کلاهبرداري کرده است، افزود: با تلاش‌هاي صورت گرفته توسط کارشناسان پليس آگاهي استان کلاهبردار دستگير و به جرم خود اعتراف کرد. فرمانده انتظامي استان لرستان، در پايان گفت: هرگونه اقدامي که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدي پليس روبه‌رو خواهد شد و مردم در صورت برخورد با اين گونه موارد در اسرع‌وقت با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس حاصل نمايند.

دستگيري 2 قاچاقچي

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از انهدام باند توزيع موادمخدر و کشف 232 کيلوگرم ترياک و هروئين و دستگيري 2 قاچاقچي خبر داد. سردار علي‌اکبر جاويدان اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان مبني بر اينکه قاچاقچيان قصد انتقال يک محموله موادمخدر از استان‌هاي جنوبي به داخل شهر کرمانشاه را دارند، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وي ادامه داد: ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي موفق به شناسايي 2 دستگاه خودرو پژوپارس و پژو405 متعلق به قاچاقچيان شده و در عملياتي غافلگيرانه آنها را در ورودي شهر کرمانشاه متوقف کردند. فرمانده انتظامي استان کرمانشاه افزود: در بازرسي‌هاي صورت گرفته 232 کيلوگرم موادمخدر شامل 152 کيلوگرم ترياک و 80 کيلوگرم حشيش کشف شد. سردار جاويدان همچنين از دستگيري 2 متهم در اين زمينه خبر داد و با بيان اينکه تلاش براي دستگيري ديگر متهمان ادامه دارد، افزود: خودروهاي توقيف شده نيز روانه پارکينگ شدند. وي در پايان مبارزه با پديده موادمخدر و افراد قاچاقچي را از مهم‌ترين برنامه‌هاي پليس کرمانشاه عنوان کرد.

توقيف نيم تن ترياک

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف 527 کيلو 560گرم موادمخدر از نوع ترياک در يک عمليات پليسي در شهرستان بندرلنگه خبر داد. سردار غلامرضا جعفري بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان بندرلنگه حين گشتزني به يکدستگاه خودروي کاميون که از سمت بندرخمير به پارسيان در حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف دادند. وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي دقيق از آن 527 کيلو و 560 گرم موادمخدر ترياک که به‌صورت کاملا حرفه‌اي و ماهرانه جاساز شده بود، کشف کردند. سردار جعفري اظهارداشت: در اين رابطه راننده خودرو دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و تلاش ماموران براي شناسايي و دستگيري ديگر متهمان اين محموله موادمخدر ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار