| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

دردسر تشبیه بی‌حجاب‌ها به «روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد»

عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبري خطاب به امام جمعه مشهد توئيتي منتشر کرد. مهدي فضائلي، عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: جناب آقاي علم‌الهدي! اينکه دولتمردان منحط آمريکا به زنان ما ولو متأسفانه بي‌حجاب، چگونه نگاه مي‌کنند مهم نيست، مهم نگاه امثال جنابعالي است. يادآور مي‌شوم که مقام معظم رهبري به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصيه و چند بار تکرار فرمودند. سيداحمد علم‌الهدي در خطبه سياسي نماز جمعه مشهد گفته بود: اينهايي که روسري از سر برمي‌دارند و براي رضايت آمريکا کشف حجاب مي‌کنند، بدانند که آمريکا به آنان به چشم همان روسپي‌هاي کودتاي 28 مرداد نگاه مي‌کند. آيا راضي هستيد که عفت خود را رها کنيد تا آمريکا خوشش بيايد؟

اين روزها بسياري در انتظار مشاهده رويکرد قوه‌قضائيه در مواجهه با اعتراضات اخير هستند. نماينده ادوار مجلس مي‌گويد: با توجه به رويکردهاي مثبت آقاي اژه‌اي، در بين نخبگان و گروه‌هاي سياسي، نسبت به گذشته اعتمادي به ايشان به‌وجود آمده است. براي آنکه اين اعتماد شکسته نشود و براي آنکه همبستگي بين مردم و حاکميت توسط نهاد قوه قضائيه تا حدي استحکام پيدا کرده و مورد بازسازي قرار بگيرد، اين مساله بسيار اهميت دارد. جهانبخش محبي‌نيا افزود: از کساني‌که در اين حوزه‌ها مسئوليتي دارند عاجزانه خواهش مي‌کنم، نسبت به افرادي که دستگير شدند مدارا کرده و با روحيه پدرانه با آنان برخورد کنند و تا حدالمقدور سختگيري نشود.

محمد مخبر معاون اول رئيس جمهور در جلسه شوراي اقتصاد بر لزوم توجه به پيشران‌هاي اقتصاد در برنامه هفتم توسعه کشور تأکيد کرد و گفت: اقتصاد ديجيتال يکي از حوزه‌هاي پيشران اقتصاد است که بخش زيادي از آينده اقتصاد دنيا را شامل خواهد شد و ضرورت دارد در برنامه ريزي ها و به طور ويژه در برنامه‌هاي توسعه کشور مورد توجه قرار گيرد و يکي از سرفصل‌هاي اصلي باشد. بايد برنامه هفتم توسعه کشور برنامه‌اي تحول آفرين بوده و حسن استفاده از دارايي‌هاي کشور که امري مهم و ضروري است در اين برنامه مشهود باشد و بتوانيم بخشي از چالش‌ها و ناترازي ها را مرتفع کنيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار