| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

کــوتــــاه

سفر رئيسي به قطر منتفي شد

ابراهيم رئيسي، رئيس‌جمهور ايران براي حضور در مراسم افتتاحيه جام‌جهاني 2022 به‌طور رسمي به قطر دعوت شده بود اما اين سفر انجام نخواهد شد. حميد سجادي، وزير ورزش و جوانان کشور در اين باره اين چنين توضيح داد: رئيس‌جمهور به قطر دعوت شده بود اما به دليل گرفتاري کاري قسمت نشد به اين سفر تشريف بياورد. با توجه به مکاتبه صورت گرفته از جانب وزارت خارجه بنده مامور شدم به نمايندگي رئيسي از طرف دولت جمهوري اسلامي ايران، در مراسم افتتاحيه شرکت کنم. امروز نيز در کنار تيم‌ملي خودمان هستم. وزير ورزش و جوانان کشور که براي حضور در مراسم افتتاحيه جام‌جهاني و در ادامه تماشاي ديدار ايران در برابر انگليس راهي دوحه شده است، در مورد آخرين وضعيت تيم‌ملي گفت: دوست دارم بازي بعدي را هم ببينم اما شايد به تهران بيايم و بازگردم. اين بستگي به شرايطي دارد که پيش مي‌آيد. حجم کار در تهران هم بالا است و به ما هم امر کرده‌اند سفر اعضاي هيات دولت در کمترين زمان ممکن باشد. با توجه به شرايط خاص، بايد ديد شرايط زماني چگونه اقتضا مي‌کند. احتمال دارد بمانم اما احتمال زياد اين است به تهران بيايم و بار ديگر به قطر بازگردم.

عوامل حادثه تروريستي اصفهان دستگير شدند

روابط عمومي سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در اطلاعيه‌اي اعلام کرد: با تلاش شبانه روزي و رصد اطلاعاتي پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) عوامل تيم تروريستي حمله به مدافعان امنيت در استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند. بنا بر اعلام روابط عمومي سپاه صاحب الزمان(عج) اين تيم تروريستي از اراذل و اوباش درجه يک استان و داراي سابقه قضائي و وابستگي به جريان نفاق تشکيل شده بودکه با تهيه سلاح جنگي در شامگاه 25آبان اقدام به شهادت دو نفر از بسيجيان و يک نفر از نيروهاي فراجا نمودند. در بازرسي از منازل اين افراد انواع سلاح گرم و سرد و بمب‌هاي کپسولي دست ساز کشف و ضبط گرديد.

بزرگداشت روز ملي عمان در تهران

مراسم بزرگداشت روز ملي عمان در سفارت اين کشور در تهران برگزار شد. سفارت سلطان نشين عمان در جمهوري اسلامي ايران به مناسبت فرا رسيدن پنجاه و دومين روز ملي اين کشور، مراسمي را با حضور تعدادي از مقامات ايران، روساي نمايندگي‌هاي ديپلماتيک خارجي و نمايندگان سازمان‌هاي بين‌المللي در تهران برگزار کرد.

حمايت مقام صهيونيست از ناآرامي‌ها در ايران

مشاور امنيت داخلي رژيم صهيونيستي با طرح ادعاهاي بي‌اساس در اظهاراتي مداخله‌جويانه از ناآرامي‌هاي اخير ايران حمايت کرد. ايال هولاتا، مشاور امنيت داخلي رژيم صهيونيستي که براي شرکت در نشست امنيتي منامه به بحرين رفته است در اظهاراتي گفت که شراکت‌هاي اين رژيم با همپيمانان منطقه‌اي در راستاي مقابله با بحران غذا و انرژي و همچنين تهديدات امنيتي است؛ تهديداتي که به ادعاي وي منبع آن ايران است. وي مدعي شد که ايران حملات نيابتي و سايبري خود عليه اهداف غير نظامي در سرزمين‌هاي اشغالي و کشور آلباني و مناطق ديگر را افزايش داده است. هولاتا در ادامه ايران را به هدف قرار دادن کشتي ميلياردر صهيونيست در درياي عمان و مشارکت در جنگ اروپا(روسيه و اوکراين) متهم کرد.

دولت پنهان آمريکا در حال عبور از بايدن است

در حال عبور از بايدن است

دستيار وزير امور خارجه ايران گفت : دولت پنهان (Stablishment) آمريکا در حال عبور از بايدن است و با او همان کاري را خواهد کرد که با ترامپ کرد. سيد رسول موسوي در توييتي با انتشار عکسي از دونالد ترامپ و ايلان ماسک و با اشاره به تصميمات اخير توييتر در مورد فعال کردن مجدد حساب کاربري دونالد ترامپ رئيس‌جمهور آمريکا نوشت : «دولت پنهان (Stablishment) آمريکا در حال عبور از بايدن است و با او همان کاري را خواهد کردکه با ترامپ کرد. به نظر مي‌رسد بايدن هم مانند ترامپ رئيس‌جمهور يک دوره‌اي شود. در چنين وضعيتي کشورها سعي مي‌کنند با آمريکا فقط توافقات کوتاه مدت داشته باشند و نظام بين‌الملل کم ثبات‌تر مي‌شود.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار