| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا فخاری استاندار تهران شد

عليرضا فخاري با تاييد هيات دولت به عنوان استاندار تهران انتخاب شد. هيات دولت در جلسه عصر ديروز به رياست سيدابراهيم رئيسي به پيشنهاد وزير کشور مبني بر معرفي «عليرضا فخاري» به عنوان استاندار تهران رأي اعتماد داد. عليرضا فخاري پيش از اين معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان ملي زمين و مسکن بود و معاون استاندار تهران، مديرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداري تهران، عضو هيات‌مديره شرکت راهسازي و عمران ايران، مشاور وزير نفت و فرمانداري شهرستان دماوند را در کارنامه خود دارد. پيش‌تر محسن منصوري استانداري تهران را برعهده داشت که با حکم رئيس‌جمهور به عنوان معاون اجرايي و سرپرست نهاد رياست‌جمهوري منصوب شد و تا امروز کرسي استاندار تهران خالي بود.

نماينده مجلس درباره طرح حمايت از کسب و کارهاي فضاي مجازي که اخيرا در وزارت ارتباطات رونمايي شد، گفت: بايستي قدرت پهناي باند براي شبکه‌هاي داخلي افزايش پيدا کند، بعضي از کساني که از شبکه‌هاي مجازي مشاغل خودشان را دنبال مي‌کنند برايشان زيرساخت‌هاي لازم فراهم شود تا آن‌ها بتوانند در شبکه‌هاي کسب‌وکار فعال‌تر شوند و بتوانند اقداماتي را انجام بدهند. ا...وردي دهقاني با انتقاد از اينکه عرصه فضاي مجازي را با کوتاهي در برنامه‌ريزي و اجرا به دشمن واگذار کرده بوديم، تاکيد کرد: متأسفانه اين عرصه را به دشمنان واگذار کرديم و حال مي‌بينيم که از آن طرف اين امکانات را در اختيار ما قرار دادند و ما هم بدون قواعد، بدون رعايت مسائل امنيتي و مصلحت کشور در اختيار مردم قرار داديم.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تقديم 60 شهيد امنيت در حوادث اخير گفت: در داخل کشور با فريب‌خوردگان روبه‌رو بوديم لذا مماشات کرديم و اگر فريب‌خوردگان داخلي در ميدان نبودند، اين 60 روز به 6 روز هم نمي‌کشيد. سردار علي فدوي در رزمايش بزرگ جهادگران بسيجي فاطمي که ظهر ديروز در محله هرندي تهران برگزار شد، اظهار کرد: خبيثان عالم مجددا دچار وهم و اشتباه محاسباتي شدند که مي‌توانند در جمهوري اسلامي ايران پيروزي به‌دست آورند. وي گفت: در اين مدت حدود 60 شهيد تقديم شد، شهداي ما مظلوم بودند، ولي مظلوم مقتدر. پيام مظلوميت مقتدرانه ما به همه جهان مخابره شد. مظلوميت ما مقتدرانه است، اما نه مظلوميتي که دشمنان بر ما تحميل کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار