| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

جام‌جهانی 2022

به گزارش روزنامه ديلي ميل، آرسن ونگر، سرمربي پيشين تيم فوتبال باشگاهي آرسنال انگليس تاکيد کرد، رقابت جام‌جهاني 2022 قطر آخرين شانس بازيکنان برجسته‌اي همچون کريستيانو رونالدو و ليونل مسي، کاپيتان‌هاي تيم‌هاي ملي پرتغال و آرژانتين براي تجربه کردن قهرماني در جام‌جهاني است. ونگر گفت: من معتقدم اين جام‌جهاني آخرين شانس براي بازيکنان بزرگي است که در 10 يا 15 سال گذشته استعداد خود را براي همه ما به نمايش گذاشته‌اند. ونگر که بيش از 20 سال سرمربي‌گري تيم آرسنال را بر عهده داشته ادامه داد: اين بازيکنان به اينجا مي‌آيند و فکرشان اين است که يا حالا يا هيچ وقت ديگر. ديدن چنين تورنمنتي هيجان‌انگيز خواهد بود چون مسي، رونالدو، نيما و کريم بنزما قله‌هاي جهان هستند. همين‌طور لواندوفسکي. آنها همگي به اين فکر مي‌کنند که اين فرصت من است. ونگر در ادامه بيان کرد: شانس در ورزش ما اين است که يک ورزش تکنيکي است و با وجود شدت فزاينده‌اي که دارد، وقتي در پايان بازي نگاه مي‌کنيد تا ببينيد چه کسي تفاوت را ايجاد کرده است، چه کسي باعث پيروزي شما شده است، اين بازيکنان با بينش و توانايي تکنيکي براي محقق کردن بينش خود را مي‌بينيد.

به گزارش اسپورت نيوز، ايکر کاسياس در آفريقاي جنوبي در سال 2010 توانست همراه اسپانيا قهرمان شود. او درباره ستاره‌هاي احتمالي اين جام گفت: خيلي سخت است بخواهيد از يک بازيکن نام ببريد. اگر بنزما مصدوم نمي‌شد او را شانس اول توپ طلا مي‌دانستم. ولي الان بازيکناني چون نيمار، مسي و کريستيانو هستند. مردم فکر مي‌کنند کريستيانو به عنوان مهمان به جام‌جهاني آمده است و به‌خاطر نيمکت نشيني در منچستريونايتد روي او حساب نمي‌کنند. وقتي مردم در مورد کريس صحبت مي‌کنند، کارهايي را که انجام داده فراموش مي‌کنند. من هميشه دوست دارم که او در تيمم باشد. کريستيانو هنوز هم توانايي دارد. کريستيانو در آخرين بازي دوستانه اين تيم قبل از شروع جام‌جهاني مقابل نيجريه بازي نکرد. فدراسيون فوتبال پرتغال اعلام کرده بود که اين موضوع به دليل ناراحتي معده رونالدو بوده و او مشکلي براي بازي در ديدار نخست تيمش ندارد. ستاره پرتغالي مي‌تواند براي اولين بازي خود در روز پنج‌شنبه برابر غنا در ترکيب تيمش حضور داشته باشد. او درباره پيش‌بيني خود از ديدار نهايي اين جام نيز گفت: من دوست دارم اسپانيا و پرتغال در ديدار نهايي باشند و اين فينال مورد علاقه من است. من در اين جام برزيل و فرانسه را يکپارچه‌تر مي‌بينم، اما اسپانيا مي‌تواند به نيمه نهايي برسد. اسپانيا به دليل تغييراتي که در اين سال‌ها داشته هنوز به ثبات نرسيده است. لوئيس انريکه تغيير نسلي اساسي ايجاد کرده است و اين آسان نيست که زود تيم را به موفقيت برساند.

مارتين بويل، وينگر تيم‌ملي استراليا به دليل مصدوميت جام‌جهاني را از دست داد. به گزارش خبرگزاري رويترز، مارتين بويل، وينگر تيم‌ملي فوتبال استراليا امروز يک‌شنبه، دو روز مانده تا اولين بازي اين تيم در جام‌جهاني 2022 برابر تيم‌ملي فرانسه از ناحيه زانو مصدوم و از رقابت‌هاي اين جام کنار گذاشته شد. خبرگزاري رويترز نوشت، قرار است مارکو تيليو، جايگزين مارتين بويل که در اسکاتلند به دنيا آمده، شود. او قبل از آمدن به‌همراه تيم‌ملي استراليا به قطر، در زمان بازي براي تيم باشگاهي خود، هيبرنيان دچار مصدوميت شده بود.

ستاره ژاپني مي‌گويد کيفيت فني بازيکنان آلمان که اغلب ستاره‌هاي آن عضو بايرن مونيخ هستند بسيار بالاست. به گزارش کيودو، ريتسو دوان، بازيکن ژاپني که در تيم فرايبورگ بازي مي‌کند درباره بازي با آلمان به هم تيمي‌هاي خود هشدار داد. ريتسو دوان قبل از دوئل با آلمان در کمپ تمريني تيمش در دوحه گفت: اين مي‌تواند يک مزيت باشد که ما بازيکنان زيادي در بوندسليگا داريم و اکنون در بازي نخست برابر آلمان بازي خواهيم داشت. به عبارتي بهتر است بگوييم در بازي نخست ما با بايرن بازي مي‌کنيم. من کيفيت فردي بازيکنان آلمان را به خوبي مي‌دانم. اين بازيکنان بسيار قدر هستند، اما ما بايد اعتماد به نفس داشته باشيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار