| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

رئيس فدراسيون بوکس پناهنده شد

در ادامه موج مهاجرت و پناهندگي بين ورزشکاران ملي ايران، حالا نوبت به مديران ارشد ورزش کشور رسيده و خبر مي‌رسد رئيس فدراسيون بوکس ايران در اروپا ماندگار و پناهنده شده است! يک رسانه فارسي‌زبان خارج نشين با انتشار يک فايل صوتي فاش کرده است که رئيس فدراسيون بوکس ايران، قصد پناهندگي در کشور اسپانيا را دارد. مشخص نيست چنين قرار و مدارهايي، قبل از سفر برنامه‌ريزي شده بوده يا اينکه بعد از رسيدن به خاک اسپانيا چنين تصميمي گرفته شده؛ اما قطعا هرچه بوده، بي‌ارتباط با ضعف حراست وزارت ورزش و فدراسيون نبوده و اتفاقات اخير کشور و جو به وجود آمده هم تاثير خود را گذاشته است. حسين ثوري با اتمام حدودا سه دهه رياست حاج احمد ناطق‌نوري در فدراسيون بوکس، پنجم دي 1396 جانشين ناطق نوري شد و پس از اتمام دوره چهار ساله رياستش، براي چهار سال دوم نيز رأي اعتماد مجمع را به دست آورده بود.

صدا و سيما حق پخش بازي‌ها را خريده است؟

به دنبال انتشار برخي مطالب درباره عدم خريد حق پخش بازي‌هاي جام‌جهاني 2022 قطر، يک منبع آگاه در روابط عمومي صداوسيما ضمن تکذيب اين شايعات تاکيد کرد: حق پخش بازي‌ها اوايل آبان ماه خريداري شده و پيش از اين، اين موضوع از سوي مسئولان رسانه‌ملي و نيز سفير ايران در قطر مورد تاييد قرار گرفته است. امروز نيز برخي گزارشگران و خبرنگاران اعزامي صداوسيما به دوحه قطر با انتشار استوري‌هايي اين موضوع را مورد تاييد قرار دادند.

دستگيري عوامل تعرض به اماکن مقدس آبدانان

معاون سياسي و امنيتي استاندار ايلام گفت: عوامل تعرض به اماکن مقدس شهرستان آبدانان با اشراف اطلاعاتي به سرعت دستگير شده و هم اکنون در بازداشت به سر مي‌برند. محمد سبحان حسني، اظهار کرد: امنيت مردم خط قرمز ماست، هر جايي که امنيت و آرامش مردم مورد تعدي و تعرض قرار گيرد، به‌طور قطع نيروهاي امنيتي وارد عمل مي‌شوند و برخورد قاطع خواهند داشت. وي تصريح کرد: اگر مدارايي تا کنون صورت گرفته به دليل ملاحظاتي بوده که نسبت به جواناني که متاثر از فضاي مجازي بوده است انجام گرفته که به جوانان ما آسيبي نرسد و متوجه اين باشند که پشت اين قضايا، دشمن قرار دارد.

پيش بيني عجيب يک شتر از بازي ايران با انگليس

يک شتر، انگليس را براي پيروزي در بازي جام‌جهاني با ايران انتخاب کرد. کاميلا (يک شتر) تيم‌ملي فوتبال انگليس را به عنوان برنده بازي برابر تيم‌ملي فوتبال ايران انتخاب کرده است. سان روز يکشنبه به اين شتر وظيفه داد تا برنده بازي امروز انگليس و ايران را پيش بيني کند. او بدون ترديد مستقيماً به سمت پرچم تيم‌ملي انگليس رفت و تيم گرت ساوت‌گيت را تبديل به تيمي کرد که بايد فردا برنده شود. صاحبان او جني و ورنون مور، هر دو 52 ساله، اصرار دارند که او هرگز اشتباه نمي‌کند. ورنون گفت: «اين بهترين انتخاب ممکن براي ساوتگيت و بازيکنان است. عبور از مرحله گروهي در دسترس است. ما از او خواستيم که بين پرچم ما و حريفانمان که چند يارد جلوتر از او قرار گرفته بودند، يکي را انتخاب کند و او هر بار مستقيماً به سمت پرچم انگليس مي‌رفت.»

سقوط يک دختر از طبقه سوم ساختمان در اروميه

فرمانده انتظامي شهرستان اروميه از وقوع حادثه سقوط از بلندي يک نوجوان 15 ساله در شهرک شهريار اين شهرستان خبر داد. سرهنگ حسن شيخ‌نژاد در اين زمينه اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر مصدوم شدن يک نوجوان بر اثر سقوط از بلندي در شهرک شهريار شهرستان اروميه، بلافاصله ماموران گشت کلانتري 21 به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام تحقيقات متوجه شدند که يک دختر 15ساله در حين پاک کردن شيشه پنجره منزلشان بوده که ناگهان به دليل بي‌احتياطي از طبقه سوم ساختمان به پايين سقوط کرده که سريعاً توسط عوامل امدادي و انتظامي به بيمارستان منتقل شد.

داوود عابدي هم خداحافظي کرد

داوود عابدي با گزارش‌هاي ورزشي در تلويزيون شناخته مي‌شود. او سال‌ها گزارشگر و مجري مسابقات ورزشي بوده است. او در پستي اينستاگرامي نوشت که «چطور مي‌توانم با اين همه آه و حسرت و اندوه در هر گوشه از سرزمين، نقش مجري خوشحال و پر انرژي در ورزش را ايفا کنم؟ حداقل اينکه من نمي‌توانم» همسرش الميرا شريفي‌نيا از مجريان شبکه خبر است. حال با استعفاي او اين پرسش مطرح مي‌شود که آيا شريفي‌نيا هم از صدا و سيما استعفا مي‌دهد؟

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار