| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

دستگيري سارق حرفه‌اي

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري سارق منزل و کابل برق با 33 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد. سرهنگ سيدموسي حسيني افزود: درپي وقوع چندين فقره سرقت سيم کابل برق در شهرستان آمل تيم ويژه عملياتي متشکل از کارآگاهان پليس آگاهي و پاسگاه انتظامي دابودشت آمل اقدامات پليسي را براي شناسايي و دستگيري سارق آغاز کردند. جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي‌هاي همه جانبه متهم شناسايي و در عملياتي ضربتي توسط ماموران دستگير شد. وي تصريح کرد: متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده تاکنون به 33 فقره سرقت منزل و کابل برق در آن شهرستان اعتراف کرد. سرهنگ حسيني با بيان اينکه موفقيت در کشف جرم نتيجه تعامل شهروندان با پليس است، گفت: بدون مشارکت و همراهي شهروندان حصول امنيت کامل مقدور نيست و انتظار ما از شهروندان توجه به اقدامات پيشگيرانه و رعايت هشدارهاي انتظامي است.

توقيف 30 هزارليتر سوخت

جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي گفت: مأموران انتظامي شهرستان نهبندان در بازرسي از يکدستگاه کاميون کشنده 30 هزار ليتر سوخت قاچاق کشف کردند. سرهنگ حسن شجاعي‌نسب اظهارداشت: در راستاي مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي، مأموران انتظامي شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي استان به يکدستگاه کاميون کشنده مشکوک و جهت بررسي بيشتر خودرو را متوقف کردند. وي بيان داشت: مأموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از کاميون، 30 هزار ليتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزيع فرآورده‌هاي نفتي که داراي مدارک و پلمب جعلي نيز بوده کشف کردند. جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي بيان داشت: ماموران در اين رابطه خودرو را توقيف و يک متهم را دستگير کردند که با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. سرهنگ شجاعي‌نسب خاطرنشان کرد: پليس با تمام توان در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت با قانون‌شكنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، مراتب را در اسرع‌وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انهدام باند قاچاق سلاح

فرمانده انتظامي استان خوزستان از دستگيري يک عضو باند ضدامنيتي بين‌استاني قاچاق سلاح جنگي خبر داد. سردار سيدمحمد صالحي اظهارداشت: پليس امنيت عمومي خوزستان در راستاي طرح جمع‌آوري سلاح و مهمات با تسلط اطلاعاتي و اقدامات فني از فعاليت يک عضو باند قاچاق سلاح و مهمات بين‌استاني که از طريق يکي از استان‌هاي همسايه اقدام به ورود سلاح جنگي به داخل استان مي‌کرد، مطلع شدند. وي افزود: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان با طرح‌ريزي عملياتي دقيق و انجام اقدامات خاص پليسي متهم مزبور که با يک خودرو پرايد قصد انتقال محموله سلاح به شهرستان اهواز را داشت طي عملياتي ضربتي و منسجم دستگير کردند. فرمانده انتظامي استان خوزستان تصريح کرد: در بازرسي‌هاي صورت گرفته از خودرو و منزل متهم در مجموع 10 قبضه سلاح کلت‌کمري، 21 تيغه خشاب و 389 عدد فشنگ جنگي کشف شد. سردار صالحي به تلاش پليس براي دستگيري ساير اعضاي اين باند اشاره کرد و گفت: امنيت مردم خط‌قرمز پليس است و با فرد و يا افرادي که قصد خدشه‌دارکردن آن را داشته باشند به‌شدت و برابر قانون برخورد خواهيم کرد.

فرمانده انتظامي گرگان تاکيد کرد:

شناسايي عاملان زورگيري

فرمانده انتظامي شهرستان گرگان با اشاره به وقوع يک نزاع دسته‌جمعي در اين شهرستان، گفت: عاملان زورگيري و اين نزاع رخ داده بلافاصله شناسايي شده‌اند. سرهنگ علي تجري با اشاره به عزم جدي پليس در برخورد با مخلان امنيت و آسايش مردم، اظهارکرد: نزاع، زورگيري و ايجاد رعب و وحشت براي مردم مسائلي است که پليس با شدت و قاطعيت با آنها برخورد کرده و نخواهد گذاشت امنيت رواني مردم در جامعه با مخاطره روبه‌رو شود. وي با بيان اينکه ماموران کلانتري 11 گرگان حين گشتزني در محور ناهارخوران متوجه نزاع دسته‌جمعي تعدادي افراد شدند، افزود: با توجه به حساسيت موضوع ماموران بلافاصله وارد عمل شده و براي متفرق‌کردن افراد با استفاده از قانون به‌کارگيري سلاح، اقدام به شليک هوايي کرده که متهمان اقدام به فرار از صحنه کردند. فرمانده انتظامي شهرستان گرگان با بيان اينکه در اين نزاع يکي از متهمان مجروح و به بيمارستان منتقل شده است، گفت: طي بررسي‌ها مشخص شد در اين ماجرا متهمان قصد زورگيري و سرقت از دو شهروند را داشته‌اند که با مقاومت آنان مواجه شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار