| کد مطلب: ۱۰۴۶۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

بهترین چربی‌سوزها در ماه‌های سرد

تمایل ما به خوردن غذای گرم و چرب در هوای سرد بیشتر است. خوشبختانه در پاییز و زمستان، سبزی‌ها و میوه‌های متنوعی وجود دارد که کار کاهش‌وزن ما را ساده‌تر می‌کند. اگر تصمیم گرفته‌اید در این ماه‌های سرد، چند کیلو از وزنتان کم کنید در ادامه با خوراکی‌های زیر که نقش چربی‌سوزی دارند، آشنا می‌شوید.

تخم شنبليله در کنترل قندخون و افزايش ترشح انسولين خوب عمل مي‌کند. ضمنا اين دانه‌ها براي سرعت دادن به متابوليسم مفيدند. گالاکتومانان يک عنصر محلول در آب است که در تخم شنبليله وجود دارد و اشتها را سرکوب مي‌کند.

دارچين مي‌تواند بخشي جدانشدني از پخت‌وپز در ماه‌هاي سرد باشد. دارچين براي کاهش‌وزن مفيد است و متابوليسم را سرعت مي‌دهد. سينامالدئيد در دارچين، سوخت‌وساز بافت چربي احشايي را افزايش مي‌دهد. اگر بدن به انسولين مقاوم شود، قند را سريع‌تر سوخت‌وساز مي‌کند.

چغندر سرشار از فيبرهاي مفيد براي کاهش وزن است. صد گرم چغندر فقط حدود 43 کالري، 0.2 گرم چربي و 10 گرم کربوهيدرات دارد. شما مي‌توانيد اين سبزي ريشه‌اي را در سالادها و آبميوه‌ها استفاده کنيد. نوع تازه و رسيده‌ آن، بيشترين فوايد را دارد.

هويج سرشار از فيبر است که تجزيه و گوارش آن زمان مي‌برد و در نتيجه مدت زمان بيشتري شما را سير نگه مي‌دارد. هويج بسيار کم کالري و ذاتا غيرنشاسته‌اي است. شما مي‌توانيد آن را خالي بخوريد يا اينکه به اسموتي‌ها و سالادها و سوپ‌هايتان اضافه کنيد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار