| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

حميدرضا روحي بسيجي بود؟

«خبر فوت حميدرضا روحي در اغتشاشات تهران در حالي منتشر شد که برخي منابع او را عضو بسيج معرفي کردند. پيگيري‌هاي بعدي خبرنگار فارس نشان مي‌دهد وي داراي سابقه عضويت عادي در بسيج بوده است اما در شب گذشته در اعتراضات خياباني شرکت کرده بود. عضويت در بسيج براي عموم مردم آزاد است. برخي شاهدان ماجرا که از اعضاي بسيج حاضر در محل واقعه بودند گفتند: پيکر اين فرد در حالي که با تير جنگي هدف قرار گرفته بود، توسط اغتشاشگران روي زمين کشيده مي‌شد که با حضور نيروهاي بسيج از دست آنها آزاد شد.»

ريزش سقف ساختمان دادگستري

سخنگوي اورژانس پيش‌بيمارستاني و مديريت حوادث دانشگاه علوم پزشکي اهواز از مصدوميت 5 نفر در پي ريزش بخشي از سقف ساختمان دادگستري در اين شهر خبر داد. عارف شرهاني سخنگوي اورژانس پيش‌ بيمارستاني و مديريت حوادث دانشگاه علوم پزشکي اهواز اظهار کرد: در پي ريزش قسمتي از سقف ساختمان دادگستري در منطقه امانيه اهواز که ساعت 11: 59 ديروز 28 آبان‌ماه رخ دارد، 5 نفر مصدوم شدند. وي افزود: يکي از مصدومان اين حادثه در محل درمان و 4 نفر ديگر توسط تکنيسين‌هاي اورژانس 115 به مراکز درماني انتقال يافتند.

عيادت از مصدومان حادثه تروريستي ايذه

معاون اقتصادي رئيس‌جمهور از مصدومان حادثه تروريستي ايذه که در بيمارستان‌هاي اهواز بستري هستند، عيادت کرد. محسن رضايي که جمعه 27 آبان براي حضور در جلسه شوراي تامين خوزستان جهت بررسي حادثه تروريستي ايذه و حضور در مراسم تشييع پيکر شهداي اين حادثه به استان سفر کرده بود، امشب نيز از مصدومان اين حادثه عيادت کرد.

رهايي گروگان در سراوان

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از نجات جوان 20 ساله سراواني پس از 24 ساعت اسارت از چنگال آدم‌ربايان خبر داد. سردار محمد قنبري اظهار داشت: 21 آبان‌ماه در پي گزارش يک فقره آدم‌ربايي در يکي از محلات سراوان، بلافاصله تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي شهرستان وارد عمل شدند. وي افزود: با حضور کارآگاهان پليس آگاهي در محل و بررسي اظهارات شاهدان عيني مشخص شد افرادي مسلح و ناشناس با صورت‌هاي پوشيده و با تهديد سلاح جواني 20 ساله را با يکدستگاه خودرو سواري ربوده و از محل متواري شده‌اند.

خبر مهم فيفا

فدراسيون جهاني فوتبال ممنوعيت مشروبات الکلي در ايام جام‌جهاني را تاييد کرد. دولت قطر از يک ماه گذشته از فدراسيون جهاني فوتبال(فيفا) خواسته بود تا مشروبات الکلي را در ورزشگاه‌هاي جام‌جهاني ممنوع کند. فدراسيون جهاني فوتبال(فيفا) با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرد خريد و فروش مشروبات الکلي در ورزشگاه‌هاي جام‌جهاني و اطراف استاديوم‌ها ممنوع است و کسي حق استعمال مشروب در اين مکان‌ها ندارد.

پاسخ کوبنده انصاري‌فرد

کاپيتان تيم‌ملي در پاسخ به سوال خبرنگار اسکاي گفت: يک مطلبي را مي‌خواهم بگويم. اتفاقي که ديروز در کنفرانس مطبوعاتي افتاد، اين است که همان‌طور که ما گفتيم تيم ما هميشه به تيم بودن، زبانزد است. به‌خاطر همين من و باقي بازيکنان سعي کرديم از يکديگر دفاع کنيم و واقعيت‌ها را بگوييم. اينکه شما هر روز يک سوالي را مي‌پرسيد، هيچ مشکلي ندارد. ما احترام مي‌گذاريم و همان‌طور که الان حضور داريم و روزهاي قبل هم پاسخگو بوديم. همان‌طور که وظيفه من است که در جام‌جهاني بازي کنم، وظيفه شما هم سوال پرسيدن است. من قويا از عليرضا جهانبخش دفاع مي‌کنم حتي با وجود اينکه اينجا نيست. به‌خاطر اينکه سوالي از او پرسيده شد، دقيقا همين سوالي است که الان از من پرسيده شد. البته نمي‌دانم خود ايشان بوده يا نه.

ممنوعيت براي زنان در جام‌جهاني

قوانين قطري‌ها شرايط را براي هواداران در جام‌جهاني 2022 سخت کرده است. اگر هواداران خانم بخش‌هايي از بدن خود را در قطر نپوشانند، با جريمه و يا زندان روبه‌رو خواهند شد. جام‌جهاني نزديک است و هواداران سر از پا نمي‌شناسند، اما قوانين قطري شرايط را براي خيلي از هواداران سخت کرده است.

خودکشي خانم 34 ساله

خانم 34 ساله از بالاي ساختماني در مهرشهر خود را به پايين پرتاب و فوت کرده است. براساس گزارش مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 خانمي 34 ساله که بر اساس اظهارات همسايگان دچار مشکلات روحي رواني بوده خود را از بالاي ساختماني به پايين پرتاب و فوت کرده است. اين حادثه شب جمعه در منطقه مهرشهر کرج اتفاق افتاده و اين خانم در دم جان خود را از دست داده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار