| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

ميوه

گراني ميوه طوري شده است که من کارگر در ماه به مقدار خيلي کم مي‌توانم ميوه براي خانه خريداري کنم. چون دو قلم ميوه را که خريداري مي‌کنيم نزديک به200 هزار تومان پولش مي‌شود. مسئولان کمي هم به فکر گراني‌ها باشند.

همتي از تهران

گراني و فقر

مردم از فقر رنج مي‌برند و مشکلات اقتصادي چنان بر آنان سايه افکنده که باعث مي‌شود اکثر مردم تا دير وقت کار کنند تا بتوانند حداقل هزينه زندگي خود را تامين کنند. در اين راه افرادي که داراي خودروي شخصي هستند با رانندگي و مسافرکشي، سعي دارند از حداقل شرايط زندگي برخوردار شوند، اما مستاجراني که هر سال براي تمديد اجاره‌خانه با افزايش چند برابري وديعه از سوي صاحبخانه‌ها مواجه هستند، تکليفشان چيست؟

اسدي از تهران

فصل پاييز

با شروع فصل پاييز و سرد شدن هوا و به منظور جلوگيري از هرگونه تلف شدن جان انسان‌هاي بي‌خانمان و فقراي کنار خيابان‌ها، از مسئولان ذيربط به خصوص شهرداري تقاضا داريم با ساخت گرمخانه‌هاي بيشتر و اختصاص اين‌گونه مکان‌ها براي نگهداري نيازمندان فاقد خانه و کاشانه، آنها را در فصل پاييز و زمستان دريابند تا بتوانند بدون هيچ دغدغه‌اي به حيات خود ادامه دهند.

يک شهروند از تهران

کارگر ساده

کارگري هستم که نزديک به هشت سال است در يک شرکت خصوصي کار مي‌کنم. در حال حاضر با هشت سال سابقه کار در اين شرکت هنوز حقوق پايه من براساس حقوق وزارت کار محاسبه مي‌شود و هيچگونه مزايايي در حقوق من اتخاذ نمي‌شود. چرا مسئولان حقوق کارگران را بر پايه سابقه‌ آنها محاسبه نمي‌کنند تا بلکه کمي هم فرق بين هشت سال سابقه کار و يا يک ماه کار کردن باشد.

اسدا... از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار