| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

خدمات ایران با هیچ کجای دنیا قابل قیاس نیست

رئيس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائيه تاکيد کرد: خدمات جمهوري اسلامي با وجود اين همه فشار و تحريم با هيچ کجاي دنيا قابل قياس نيست. حجت‌الاسلام والمسلمين عبداللهي با بيان اينکه امروز در کشور ما حافظان اين سکان و کشتي، کساني هستند که شماها نگاهبان و مراقبان، آنها هستيد، خاطرنشان کرد: قواي مسلح از ارکان اصلي نظام است، لذا صيانت از آن‌ها و مراقبت از اين مجموعه وظيفه‌اي خطير و دشواري است که بر عهده حفاظت و اطلاعات‌هاي نيروهاي مسلح قرار داده شده است، بايد با هوشياري و دقت عمل اين وظيفه را انجام دهيد. وي گفت: متأسفانه عمده ضعف ما در نظام، کادر سازي است که نسبت به آن ضعيف عمل کرديم، بايد قبول کنيم که يکي از علل اين نابساماني‌ها در کشور از قرار گرفتن افراد ناسالم و ناکارآمد در جايي که نبايد باشند هست.

فرمانده سابق کل سپاه در همايش مديران هيات‌هاي محوري و برگزيده کشور که در سالن همايش‌هاي غدير مجتمع ياوران مهدي مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: حوادث و اتفاقات اخير بسيار غم‌انگيز هستند. سردار عزيز جعفري با اشاره به اينکه زمينه جديدي براي شهادت عاشقان ايثار و شهادت فراهم شده است، مطرح کرد: حاکميت نبايد بيش از اين با مماشات با اين افراد برخورد کند و هرچه سريع‌تر بايد اين بساط با برخورد قاطع جمع شود. فرمانده سابق کل سپاه با بيان اينکه بايد در اين راستا نيز مطالبه‌گري مردمي شدت پيدا کند، عنوان کرد: جمهوري اسلامي قدرت بي‌نظيري دارد و اين قدرت متکي به مردم مؤمن و انقلابي است. وي با اشاره به اينکه در وقايع اخير جمهوري اسلامي مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: اين مظلوميت اگرچه دردناک است ولي نشان‌ دهنده برحق بودن نظام جمهوري اسلامي است.

وزير امور خارجه ايران اقدام شوراي حکام آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در صدور قطعنامه ضدايراني را غيرسازنده توصيف کرد و گفت: بار ديگر از جايگاه آژانس سوءاستفاده سياسي شده است و ما اقدام متقابل انجام خواهيم داد. حسين اميرعبداللهيان با بيان اينکه معتقد هستيم که کشورهاي منطقه توانايي حفظ صلح و امنيت در منطقه را دارند، اظهار داشت: ما حضور نيروهاي خارجي در منطقه را تهديد صلح و ثبات منطقه مي‌دانيم و باور داريم که نيروهاي خارجي نظامي امروز به يک تهديد در منطقه خليج‌فارس و درياي عمان تهديدي براي امنيت انرژي در منطقه شده‌اند. وزير امور خارجه ايران تاکيد کرد: هم اکنون تعداد زيادي از شناورهاي بدون سرنشين متعلق به کشورهاي خارج در آب‌هاي خليج‌فارس و درياي عمان در حال تردد هستند و مشکلات امنيتي منطقه را مضاعف کرده‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار