| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

صعود ایران از گروه خیلی غیرمنطقی نیست

محمد نوري پيشکسوت فوتبال در خصوص وضعيت شاگردان کي روش مي‌گويد هواداران فوتبال خيلي خوش بين هستند که ديگر اين دوره مسابقات جام‌جهاني از گروه صعود کنيم.

درباره ليست اسامي تيم‌ملي فوتبال ايران براي شرکت در جام‌جهاني 2022 قطر چه نظري داريد؟

در اينکه کي‌روش هميشه در خصوص دعوت از بازيکنان به تيم‌ملي عدالت را رعايت کرده و همه منتظر بوديم در اين دوره هم همين شرايط پابرجا بود و حقي از کسي ضايع نمي‌شد. هميشه معتقد بوديم اين مربي از کسي حرف شنوي ندارد، اما با اين ليست مشخص شد که اين طور نيست. اسکلت اصلي تيم‌ملي را لژيونرهاي ما تشکيل مي‌دهند.

نام محمد محبي از ليست تيم‌ملي در جام‌جهاني خط خورد!

محبي در زمره يکي از بهترين مهاجمان فوتبال ايران بوده است و حقش بود که در ليست تيم‌ملي باشد. وقتي او به جام‌جهاني نمي‌رود، آدم شک مي‌کند که کي‌روش هم توصيه پذير شده است. حالا نبود اين مهاجم که مدتي را هم در ليگ پرتغال توپ زده، کمي تو ذوق آدم مي‌خورد.

نام 4 دروازه‌بان در ليست تيم‌ملي براي شرکت در جام‌جهاني وجود دارد!

براي من دعوت 4 دروازه‌بان براي جام‌جهاني خيلي عجيب بود و کي‌روش با قرار دادن يک دروازه‌بان اضافي در ليست تيم‌ملي، حق يک بازيکن دفاعي يا هافبک را ناديده گرفت.

آيا تيم‌ملي فوتبال ايران مي‌تواند از گروه B جام‌جهاني صعود کند؟

تيم‌ملي با حضور بازيکنان سطح بالا، شرايط خوبي را براي حضور در جام‌جهاني دارد. با وجود اين بازيکنان خوب بايد فوتبالي درخور و شايسته نام ايران ارائه دهد. با اين سيستم و مدل بازي ايران به ويژه در مقابل اروگوئه و سنگال صعود از گروه خيلي غيرمنطقي نيست. هواداران فوتبال خيلي خوش بين هستند که ديگر اين دوره مسابقات جام‌جهاني از گروه بالا بياييم و در جمع 16 تيم برتر جام قرار گيريم. تيم‌ملي فوتبال ايران در اين دوره از مسابقات جام‌جهاني در فاز حمله عملکرد بسيار بالايي دارد و در فاز دفاعي هم که خود کي‌روش استاد اين مدل بازي است.

براي يک سامورايي همه جا ژاپن است!

تسنيم: قهرمان کشتي فرنگي جهان واکنشي جالب به انتخاب دوباره صربستان براي ميزباني از مسابقات کشتي قهرماني جهان داشت. علي ارسلان درباره ميزباني صربستان از مسابقات جهاني کشتي در سال 2023 اظهار داشت: مي‌دانستم صربستان بار ديگر درخواست ميزباني داده است، اما براي ما فرقي هم نمي‌کند. براي يک سامورايي، همه جا ژاپن است. ما کشتي‌مان را مي‌گيريم. وي در مورد اينکه عده‌اي کسب چهار نشان طلا از سوي ميزبان در سال 2022 را يک اتفاق تاريخي غيرقابل تکرار دانستند، گفت: به هرحال اين بستگي به تلاش کشتي‌گيران و کادر فني دارد و اتفاقاً يک نتيجه تاريخي بود مثل نتيجه‌ لندن براي کشتي فرنگي ما که ديگر تکرار نشد. اين هم شايد ديگر تکرار نشود، اما با اين ترکيبي که من مي‌بينم و مدعياني که در همين چند وزن داريم، تيم دست و پا بسته‌اي نيستيم. در 67 و 87 کيلوگرم کشتي‌گيران خيلي خوبي داريم، در 97 کيلوگرم هم مدال جهاني داريم و در 77 کيلوگرم نيز مدعي هستيم. تيم صربستان با شش کشتي‌گير روي سکوي جهاني ايستاد و اين نتيجه چه در بلگراد و چه در هر جاي ديگري که مسابقه برگزار مي‌شد، رقم مي‌خورد.

اسکوچيچ: فعلا نمي‌خواهم در ليگ کرواسي مربيگري کنم

دراگان اسکوچيچ در يک‌قدمي حضور در جام‌جهاني کارش را از دست داد و کارلوس کي روش جاي وي را در تيم‌ملي فوتبال ايران گرفت. اين مربي از آن روز هنوز سرمربي تيمي نشده ولي در گفت‌وگو با novilist کرواسي صحبت‌هايي در مورد آينده خود مطرح کرده است. سرمربي سابق تيم‌ملي در مورد فعاليت‌هاي آتي اش گفت: براي من هم که با آن سروکار دارم، کار زياد است. من دوست دارم برخي از تيم‌هاي ملي را در حال فعاليت ببينم، نه اينکه فقط چيزي در مورد آن‌ها بخوانم. با اين حال، با شروع بازي‌ها، همه تيم‌ها به همه ما نزديک‌تر خواهند شد. وي افزود: من نمي‌توانم از فوتبال دور شوم. با فوتبال زندگي کردن و کتاب دو علاقه من است. وي در خصوص اينکه نامش به عنوان يکي از گزينه‌هاي هدايت اين تيم مطرح شده است گفت: ريجکا باشگاه من است که من آن را دوست دارم، من با فوتبال در آنجا بزرگ شدم و به آن وابسته هستم اما هيچکس با من صحبت نکرد. در حال حاضر قصد بازگشت به کرواسي را ندارم و بايد اعتراف کنم که ريجکا اکنون گزينه واقع بينانه‌اي نيست. يک روز قصد دارم به باشگاه برگردم، نمي‌دانم در چه نقشي، اما فعلاً به آن فکر نمي‌کنم و در هر صورت براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم. من پيشنهادات زيادي دارم و فکرم هنوز در خارج از کشور است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار