| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

مشکلات مالی، تمرینات استقلال را لغو کرد!

آرمان ملي: تمرينات روز گذشته استقلال که چند هفته‌اي است با تغييرات مديريتي و مشکلاتي مواجه شده است، از سوي بازيکنان لغو شد!

قول مديرعامل

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: پيگير مسائل مالي، بدهي‌هاي باشگاه و پرداخت مطالبات بازيکنان هستم و اين يکي از اولويت‌هاي من است. 29 مهر ماه سالجاري علي فتح‌ا...‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمي اين باشگاه، با اشاره به سفر خود به جزيره کيش، اظهار داشت: سفر بسيار خوب و پرباري همراه با تعدادي از مسئولان باشگاه داشتيم و جلسات خوبي برگزار شد، از جمله صحبت‌هاي بسيار کارگشا و مثبت با قربان‌زاده رياست سازمان خصوصي‌سازي و جلسات ديگري که در راستاي بهبود کار باشگاه بوده و توضيحات آنها به‌زودي اعلام مي‌شود. وي افزود: با وجود اينکه در سفر کاري بودم، اما از پيگيري تيم و روند آماده‌سازي براي مسابقه روز جمعه هم غافل نبودم. طبق صحبت با سرمربي، پس از مسابقه امروز و در اولين فرصت کنار تيم خواهم بود و از نزديک با کادر فني و بازيکنان صحبت مي‌کنم. آرزو مي‌کنم استقلال امروز آلومينيوم را شکست دهد و سه امتيازي ارزشمند را به دست بياورد، زيرا توانايي و شايستگي اين کار را دارد. مديرعامل باشگاه استقلال تصريح کرد: پيگير مسائل مالي، بدهي‌هاي باشگاه و پرداخت مطالبات بازيکنان هم هستم و اين يکي از اولويت‌هاي من است. از مسئول امور مالي هم خواسته‌ام قراردادها و ميزان پرداختي‌هاي تيم را آماده کند تا هرچه سريع‌تر موضوع پرداخت را انجام دهيم که بازيکنان دغدغه‌اي از اين بابت نداشته باشند.

درصد

بعد از گذشت 11 هفته از شروع ليگ برتر تعدادي از بازيکنان استقلال حدود 40 درصد از قراردادهاي خود را دريافت کرده‌اند، اما دريافتي تعدادي ديگر به 10 درصد هم نمي‌رسد. اوايل آبان ماه مدير برنامه‌هاي آن دسته از بازيکناني که دريافتي کمي داشته‌اند با حضور در باشگاه پيگير مطالبات بازيکنان‌شان شده‌اند و اين شرايط را براي آبي‌ها سخت کرده است.

تعطيلي تمرينات

در حالي که قرار بود ديروز (جمعه)، تمرينات تيم فوتبال استقلال از سر گرفته شود، مطالبات بازيکنان باعث شد اين تمرين برگزار نشود. به گزارش باشگاه استقلال، به دليل عدم دريافت مطالبات پيشين بازيکنان استقلال و پرداخت نشدن مبالغي که بايد تا اين مقطع از فصل به آن‌ها پرداخت مي‌شد، تمرين ديروز استقلال برگزار نشد. تمرين تيم فوتبال استقلال از ديروز (جمعه) قرار بود از سر گرفته شود.

موعد پرداخت

علي فتح‌ا... زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برگزار نشدن تمرين ديروز استقلال به دليل پرداخت نشدن مطالبات‌شان، اظهار داشت: چون قبلا به آنها براي پرداخت پول‌هايشان قول داده بودند اما انجام ندادند، اين اتفاق افتاده است. حالا قرار است با آن‌ها صحبت کنم و ببينم موضوع چيست و امور را پيگيري کنم. وي در خصوص اينکه چه زماني قرار است با اعضاي تيم صحبت کند، گفت: ان‌شاءا... فردا يا پس فردا. مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه با اين حساب ممکن است تحريم تمرين فردا هم ادامه داشته باشد، گفت: به هرحال بازيکن هستند و بايد ببينم هر يک چقدر گرفته‌اند. چه کسي کم گرفته يا زياد گرفته، هنوز اطلاعي از موضوع ندارم. بايد بررسي کنم تا تصميم گيري و در مورد آن صحبت کنم. فتح‌ا... زاده در خصوص مشکلات مالي استقلال مانند پرونده استراماچوني، عنوان کرد: مشکلات مالي زيادي وجود دارد. همه منابع هزينه و خرج شده، يک ريال در باشگاه نيست. 300 ميليارد هم بايد فورس ماژور پول تزريق کنيم. اين کار سختي است و در حال پيگيري آن هستيم. وي در خصوص درخواست وام 200 ميليارد توماني باشگاه استقلال، گفت: خيلي تعجب مي‌کنم در مورد آن‌هايي که 150 ميليارد را گرفتند و خرج کردند، هيچ خبري نيست. چگونه کسي متوجه نشد؟ 150 ميليارد خرج کردند و يک آب هم روي آن نوشيدند! هيچ خبري نشد. ما تا تقاضاي خودمان را مطرح کرديم خبرش منتشر شد. هنوز معلوم نيست بدهند يا ندهند، خبرش منتشر شد. اين خوب نيست. فتح‌ا... زاده گفت: اگر خبرنگاري زرنگ است، بايد در مورد آن‌ها هم زرنگي مي‌کرد. بله، وقتي تيمي پول ندارد بايد وام بگيرد. چکاربايد بکند؟ فضا و موضوعات فرا‌تر از اين حرف‌ها است. در يک موقعيت خوب ان‌شاا... حرف‌هايم را مي‌زنم. آدمي که تازه مشغول به کار شده بايد ببيند چه خبر است و به موضوعات اشراف پيدا کند. ان‌شاءا... در هفته آينده کامل صحبت مي‌کنم. مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا تاييد پرداخت کامل پول انتقال محمد محبي به اين باشگاه رسيده، اظهار داشت: بخشي از اين پول تاييد شده اما بخش ديگري که پرداخت کرديم را مي‌گويند نرسيده، اما ما 230 هزار يورو را پردخت کرده‌ايم و منتظر تاييديه‌اش هستيم. وي در خصوص تهيه منبع مالي براي پرداخت پول استراماچوني، گفت: باشگاه کاملا خالي است. يکي از دوستان هم جايي گفته بود آدمي که مي‌آيد بايد بداند. آدم چگونه بايد بداند؟ از کسي که مسئول است مي‌پرسد. ما پرسيديم گفتند 300 (ميليارد) در حساب است. ما آمديم ديديم 300 تا در حساب نيست و 300 تا ديگر هم قرض گرفته شده است. يعني 300 ميليارد هم تعهد داريم و بايد انجام بدهيم. شما ببينيد که چقدر ماجرا فرق مي‌کند. فتح‌ا... زاده در مورد پرداخت پاداش سوپرجام، عنوان کرد: بايد پول بيايد تا بتواني پرداخت کنيم. در اين بي‌پولي دو پاداش قبلي که پرداخت نشده بود را پرداخت کردم. تلاش مي‌کنيم به کمک خدا مشکلات را برطرف کنيم. مديرعامل استقلال در خصوص شرايط تيم‌ملي و اينکه آيا اميدوار به صعود از مرحله گروهي است، گفت: تيم و بازيکنان خوبي داريم. مربي خيلي خوبي هم داريم. اميدواريم با دعاي خير مردم کشور تيم‌ملي بتواند رقيبان بزرگ خودش را شکست بدهد. من فکر مي‌کنم امسال شانس صعود داريم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار