| کد مطلب: ۱۰۴۶۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

خبــــــر

توقيف کاميون حامل ترياک

جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي از کشف 133 کيلو و 900 گرم ترياک در شهرستان بيرجند خبر داد و گفت: در اين رابطه يك خودرو توقيف و 2 متهم دستگير شده است. سرهنگ حسن شجاعي‌نسب اظهارداشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان خراسان‌جنوبي با همکاري پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين اخباري دريافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند يک محموله موادمخدر را در محورهاي مواصلاتي شهرستان بيرجند حمل و به نقاط مرکزي کشور منتقل کنند که بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت. وي بيان داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر هنگام گشتزني در محورهاي مواصلاتي و کنترل خودروهاي عبوري به يک کاميون بنز مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ايست دادند.جانشين فرمانده انتظامي استان خراسان‌جنوبي افزود: ماموران با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي تکميلي از کاميون، 133 کيلو و 900 گرم ترياک که به‌طرز ماهرانه‌اي داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند. سرهنگ شجاعي‌نسب تصريح کرد: ماموران در اين رابطه يکدستگاه خودرو توقيف و 2 متهم دستگير كردند که متهمان به‌همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند. اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: پليس با اشراف اطلاعاتي و عملياتي به‌صورت شبانه‌روزي تمام حوزه سرزميني خراسان‌جنوبي را رصد مي‌کند و اجازه هيچگونه ناامني و جولان به برهم‌زنندگان نظم و امنيت عمومي نخواهد داد.

دستگيري عامل قتل يک زوج

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از دستگيري عامل قتل يک زوج افغانستاني در منطقه ا...آباد خبر داد و گفت: قاتل که برادر مقتوله است به سبب مسائل خانوادگي مرتکب اين جرم شده‌ است. سرهنگ مهدي پورامينايي اظهارداشت: وقوع يک مورد قتل به 110 اعلام و با حضور ماموران کلانتري19 در يکي از محله‌هاي شهرک ا...آباد مشخص شد يک زوج افغانستاني با ضربات چاقو به قتل رسيده و قاتل نيز از محل متواري شده است. وي افزود: در اين راستا با سرعت عمل ماموران و بررسي شواهد و مدارک موجود عامل اين قتل که مشخص شد بردار مقتوله بوده است شناسايي و در يکي از نقاط سطح شهر دستگير شد. فرمانده انتظامي شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: اين فرد در بازجويي‌هاي انجام شده به ارتکاب قتل به‌دليل اختلافات و مسائل خانوادگي اعتراف کرد و با تشکيل پرونده اوليه تحويل پليس آگاهي شد.

کشف 20 فقره سرقت

جانشين انتظامي استان همدان، از دستگيري سارق دريچه‌هاي آب و فاضلاب و گاز و کشف 20 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان نهاوند، خبر داد. سردار رضا زارعي، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت دريچه‌هاي آب و فاضلاب و گاز در شهرستان نهاوند، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت. وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان با انجام اقدامات فني، يک سارق سابقه‌دار را در اين خصوص شناسايي و در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي از محل نيز، تعدادي اقلام و دريچه سرقتي کشف شد .سردار زارعي بيان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامي در بازجويي‌هاي فني صورت گرفته، به 20 فقره سرقت دريچه‌هاي آب و فاضلاب و اداره گاز اعتراف کرد. جانشين انتظامي استان همدان در پايان گفت: با حضور نماينده حقوقي اداره آب و فاضلاب شهرستان براي پيگيري موضوع، پرونده قضائي تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال انجام است.

32 هزارليتر سوخت کشف شد

جانشين فرمانده انتظامي خراسان‌جنوبي از کشف 32 هزارليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فرآورده‌هاي نفتي در بازرسي از يکدستگاه تريلي خبر داد. سرهنگ حسن شجاعي‌نسب گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان خراسان‌جنوبي در اجراي طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي شهرستان فردوس به يکدستگاه تريلي کانتينردار مشکوک شدند و خودرو را براي بررسي بيشتر متوقف کردند. وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از تريلي، 32 هزارليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فرآورده‌هاي نفتي که داخل کانتينر جاساز شده بود، کشف و ضبط شد. جانشين فرمانده انتظامي خراسان‌جنوبي اظهارداشت: ماموران در اين رابطه يکدستگاه خودرو را توقيف و يک متهم را دستگير کردند که به‌همراه پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. وي با بيان اينکه مبارزه با قاچاق سوخت به‌صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت هر گونه اخبار و اطلاعات از فعاليت قاچاقچيان بلافاصله موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع‌وقت با متخلفان برخورد قانوني صورت گيرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار