| کد مطلب: ۱۰۴۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

تلویزیــــون

جام‌جهاني را پيش‌بيني کنيد

تهيه‌کننده برنامه «جام22» گفت: بخش «تک به تک» مسابقه پيش‌بيني جام‌جهاني در قالب آيتم «اختاپوس» از شنبه، يک روز قبل از افتتاحيه آغاز مي‌شود. اين مسابقه هر روز از شبکه ورزش پخش مي‌شود و در پايان به برندگان جوايز نفيسي اهدا خواهد شد. مسابقه پيش‌بيني اختاپوس در دو قالب تلويزيوني و اينترنتي با همکاري تلوبيون و شبکه ورزش برگزار مي‎‌شود. اهالي ورزش و هنرمندان در برنامه تلويزيوني با اجراي رسول مجيدي پيش‌بيني خودشان را انجام مي‌دهند و بينندگان شبکه ورزش نيز با مراجعه به سايت تلوبيون مي‌توانند دست به پيش بيني بزنند. اين برنامه به ياد اختاپوسي که در مسابقات سال 2014 نتايج را درست پيش‌بيني مي‌کرد، اختاپوس نامگذاري شده است.

جوايز نفيسي مي‌دهيم

پوريا ملک‌آبادي، تهيه‌کننده برنامه جام 22 در گفت‌وگو با «ايرنا»، با اعلام اينکه هر روز با کارشناسان، سرمربيان و مردم بازي پيش‌بيني را برگزار مي‌کنيم، گفت: درباره جزئيات جوايز و تعدادش منتظر خبر اسپانسر برنامه هستيم. ولي مطمئن باشيد که جايزه اين بخش نفيس است. چون مسابقه به‌صورت امتيازي است، اسامي برندگان روز آخر و پس از مشخص‌شدن قهرمان جام اعلام مي‌شود. وي با بيان اينکه مهمان‌هايي از خارج از کشور هم در برنامه شرکت مي‌کنند، بيان داشت: از برخي شرکت‌کنندگان مثل علي پروين و امير قلعه‌نوعي هم خواسته‌ايم که به‌صورت آفلاين (غيرحضوري) نظراتشان را بگويند. چون به‌دنبال ايجاد تعامل با مخاطب هستيم اين مسابقه برايمان اهميت زيادي دارد.

حضور سرمربي «مس‌رفسنجان»

محمد ربيعي، سرمربي مس‌رفسنجان و رضا چلنگر، مترجم مربيان کروات فوتبال ايران از جمله افرادي هستند که در اين مسابقه شرکت کرده‌اند. پيش‌بيني اينترنتي مسابقه اختاپوس در دو بخش تک به تک و تاکاپ انجام مي‌شود. «تک به تک» شامل پيش‌بيني دقيق تمام مسابقه‌هاي جام‌جهاني است که هنوز فعال نشده است. در بخش تاکاپ که از دو روز پيش فعال شده پيش‌بيني مسير جام‌جهاني از گروهي تا فينال صورت مي‌گيرد. شرکت‌کننده تيم‌هاي صعودکننده از هر هشت گروه را مشخص و در ادامه حدس مي‌زند که در مراحل حذفي و فينال چه اتفاقي مي‌افتد. در اين قسمت شرکت‌کنندگان مي‌توانند سه بار شانس خودشان را امتحان کنند. در بخش بازي «تک به تک» تمام شرکت‌کننده‌ها بايد نتايج تمام 64 بازي را پيش‌بيني کنند. حدس نتيجه درست ده امتياز دارد و به کساني‌که نتيجه را با تفاضل گل درست پيش‌بيني کنند هفت امتياز تعلق خواهد گرفت. حدس برد و باخت و مساوي پنج امتياز دارد و پيش‌بيني غلط شامل 2 امتياز مي‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار