| کد مطلب: ۱۰۴۵۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن:

با حضور کی روش نباید انتظارمان پایین باشد

حسن روشن پيشکسوت فوتبال مي‌گويد با حضور کارلوس کي روش روي نيمکت تيم‌ملي فوتبال ايران بايد انتظار موفقيت در جام‌جهاني قطر را داشته باشيم و آن‌ها مي‌توانند در مسابقات 2022 به نتايج قابل قبول دست پيدا کنند.

وضعيت تيم‌ملي فوتبال ايران را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

در تيم‌ملي فعلي حداقل 60 درصد در ليگ‌هاي معتبر اروپايي بازي مي‌کنند و تعدادي هم جوان هستند که در حال ارزيابي توسط کي‌روش هستند. مقابل نيکاراگوئه بازي نسبتا خوبي شاهد بوديم. با توجه به توانايي بازيکنان و کارلوس کي‌روش بايد اميدوار باشيم بچه‌ها نمايش خوبي از خود ارائه دهند و به مرحله بعد صعود کنند.

به نظر شما تيم‌ملي از مرحله گروهي جام‌جهاني صعود مي‌کند؟

فکر مي‌کنم همه اميدوار هستند که تيم در جام‌جهاني نتيجه بگيرد و به مرحله بعد صعود کنند. برخي مي‌گويند انتظار را بالا نبريد اما من معتقدم پتانسيل ما بسيار بالاست و بازيکنا‌ن توانايي داريم. با توجه به داشته‌هاي‌مان و اينکه کي‌روش استخدام شده، نبايد انتظارمان پايين باشد. کي‌روش به عنوان کسي که سابقه حضور در جام‌جهاني به‌همراه ايران و پرتغال را پيشتر داشته و يکي از باسابقه‌ترين سرمربيان در زمينه حضور در جام‌جهاني فوتبال است اين حس را به وجود مي‌آورد که تيم ما مي‌تواند در جام بدرخشد.

نقاط قوت تيم‌ملي را در کدام بخش‌ها مي‌بينيد؟

ما در 50 متر رو به جلو، بازيکنان خوبي داريم. اميدوارم سردار آزمون مشکل مصدوميت نداشته باشد. طارمي بسيار آماده است و همه در خط حمله باکيفيت هستند. اميد ابراهيمي مي‌توانست به ما کمک کند اما به هر حال يک اتفاق باعث شد او را در جام نداشته باشيم. به‌طور کلي اما همان‌طور که گفتم به درخشش تيم اميدوارم.

حذف نخستين بوکسور جوان ايران از قهرماني جهان

ايسنا: نخستين بوکسور تيم‌ملي جوانان ايران با قبول شکست مقابل حريف خود، از رقابت‌هاي قهرماني جهان حذف شد. دومين روز از رقابت‌هاي بوکس قهرماني جهان جوانان 2022 اسپانيا در حالي ديروز (چهارشنبه) 25 آبان 1401 پيگيري شد که علي اصغر افشاري، به عنوان نخستين نماينده ايران در اين مسابقات به روي رينگ رفته و با قبول شکست مقابل حريف خود حذف شد. علي اصغر افشاري در وزن 57 کيلوگرم، در اولين مبارزه خود به مصاف گائل ازکوييل از مکزيک رفت که نتيجه را 4 بر يک واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. امروز (پنجشنبه) - 26 آبان‌ 1401 محمد پارسي در وزن 63. 5 کيلوگرم و آرين ساعدپناه در وزن 92 کيلوگرم، به عنوان دو نماينده ديگر ايران مقابل رقباي خود روي رينگ مي‌روند. هدايت تيم‌ملي بوکس جوانان ايران را رضا مهدي‌پور به عنوان سرمربي و مرتضي سپهوندي به عنوان مربي بر عهده دارند. مسابقات بوکس قهرماني جوانان جهان 2022 اسپانيا، از روز گذشته (سه‌شنبه) 24 آبان‌ 1401 با حضور 597 بوکسور از 73 کشور جهان در شهر آليکانته آغاز و تا روز پنجم آذر 1401 ادامه خواهد داشت.

لواندوفسکي سه جلسه از همراهي بارسلونا محروم شد

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اسپانيا مهاجم لهستاني بارسلونا را سه جلسه از همراهي اين تيم محروم کرد. به گزارش اسپورت، روبرت لواندوفسکي در ديدار بارسلونا برابر اوساسونا دو کارت زرد دريافت کرد و از بازي اخراج شد. او بعد از اخراج زير لب چيزهاي گفت که با واکنش تند کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اسپانيا همراه شد. طبق اعلام کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اسپانيا روبرت لواندوفسکي با محروميت سه جلسه‌اي مواجه خواهد شد و در سه بازي پيش روي تيمش نمي‌تواند به ميدان رود. به اين ترتيب لواندوفسکي در ديدار برابر اسپانيول، اتلتيکو مادريد و رئال بتيس نمي‌تواند آبي اناري‌ها را همراهي کند. لواندوفسکي در فصل نخست حضورش در بارسلونا عملکرد خيره کننده‌اي از خود نشان داده است. او در 13 بازي موفق به زدن 14 گل شده است و با اقتدار در صدر جدول بهترين گلزنان قرار دارد. بارسلونا هم با درخشش اين بازيکن در صدر جدول رده‌بندي لاليگا قرار دارد هر چند که در ليگ قهرمانان اروپا نااميد کننده ظاهر شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار