| کد مطلب: ۱۰۴۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

خبــــــر

توقيف پژو حامل 258 کيلو ترياک

فرمانده انتظامي استان فارس از کشف 258 کيلوگرم ترياک در بازرسي از يک خودرو سواري پژو 405 خبر داد. سردار رهام‌بخش حبيبي اظهارداشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس مطلع شدند فردي قاچاقچي مقاديري موادمخدر را به‌وسيله يکدستگاه خودرو سواري پژو 405 به مقصد شيراز را دارد. وي افزود: مأموران انتظامي به محور ورودي شيراز از سمت شهرستان سروستان اعزام و موفق به شناسايي خودرو پژو 405 حامل موادمخدر شدند که راننده آن بدون توجه به ايست مأموران اقدام به فرار کرد. سردار حبيبي با بيان اينکه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف شد، بيان داشت: در بازرسي از آن، 258 کيلوگرم ترياک کشف و فرد قاچاقچي دستگير شد. فرمانده انتظامي استان فارس افزود: مبارزه بي‌امان با قاچاقچيان موادمخدر به‌صورت ويژه در دستور کار اين فرماندهي قرار دارد.

قاچاق لوازم خانگي

فرمانده انتظامي استان لرستان از توقيف يکدستگاه ايسوزو و کشف 800 قلم انواع لوازم خانگي قاچاق به ارزش 15 ميليارد ريال در شهرستان بروجرد خبر داد. سردار يحيي الهي بيان داشت: در اجراي طرح برخورد با قاچاق کالا و حمايت از توليد داخلي، ماموران کلانتري 15 بروجرد در محور خرم‌آباد- بروجرد به يکدستگاه ايسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند. وي افزود: در بازرسي از اين خودرو 800 قلم انواع لوازم خانگي قاچاق فاقد مجوز شامل، جاروبرقي، آبميوه‌گيري، آرام‌پز، چرخ گوشت، چايساز و غيره کشف شد. فرمانده انتظامي استان لرستان، با بيان اينکه کارشناسان ارزش کالاهاي مکشوفه را بيش از 15 ميليارد برآورد کردند، گفت: در اين راستا يک نفر دستگير و تحويل مراجع ذيصلاح شد. سردار الهي در پايان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا يکي از ماموريت‌هاي اصلي پليس است و کارکنان انتظامي در اين خصوص از هيچ کوششي دريغ نخواهند کرد و از شهروندان عزيز درخواست مي‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

رمزگشايي از 20 فقره سرقت

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري عامل سرقت از داخل خودروهاي سواري و رمزگشايي از 20 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ جليل موقوفه‌اي گفت: گزارش سرقت‌هاي سريالي وسايل داخل خودرو در محدوده يافت‌آباد، پليس را برآن داشت طرح تشديد مقابله با سرقت را در منطقه مذكور در دستور كار خود قرار دهد. اين مقام انتظامي افزود: تيم عمليات كلانتري يافت‌آباد با تحقيقات گسترده و اقدامات فني پليسي موفق شدند يکي از عاملان سرقت را شناسايي کنند. همچنين مشخصات ظاهري و خودروي متهم در اختيار تمامي واحدهاي گشتي قرار گرفت؛ تيم عمليات در حال گشتزني به‌صورت نامحسوس خودروي سارق را در يکي از خيابان‌هاي اطراف مشاهده که بلافاصله خودرو را متوقف و سارق دستگير شد. رئيس پليس پيشگيري تهران گفت: متهم در تحقيقات اوليه به 20 فقره سرقت با همکاري همدستش اعتراف كرد و تعدادي از مالباختگان شناسايي و تلاش براي دستگيري همدست وي ادامه دارد.

باند سرقت مسلحانه متلاشي شد

فرمانده انتظامي شهرستان گتوند گفت: اعضاي باند چهارنفره سارقان مسلح خودرو و موتورسيکلت در اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند. سرهنگ نصير ابدالي‌فرد بيان کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسيکلت در برخي مناطق، دستگيري سارق يا سارقان به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس شهرستان آبادان قرار گرفت. وي افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصي و کار اطلاعاتي موفق شدند اعضاي باند چهارنفره سارقان مسلح را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي منسجم و ضربتي در مخفيگاهشان دستگير کنند. سرهنگ ابدالي‌فرد با بيان اينکه متهمان در تحقيقات پليس به 12 فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسيکلت اعتراف کردند، بيان داشت: در بازرسي به‌عمل آمده از مخفيگاه متهمان يکدستگاه خودرو پژو 405، يکدستگاه موتورسيکلت و يک قبضه سلاح کلاشنيکف کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامي گتوند ادامه داد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

فروش داروهاي مخدر غيرمجاز

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين از دستگيري عامل فروش داروهاي غيرمجاز مخدر خبر داد. سرهنگ محمد روهنا اظهارکرد: درپي انجام اقدامات اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با موادمخدر، ماموران اين پليس موفق به شناسايي و دستگيري فردي که اقدام به تهيه و فروش داروهاي مخدر غيرمجاز به عطاري‌ها در سطح شهرستان مي‌کرد، شدند. اين مقام انتظامي افزود: ماموران با هماهنگي مراجع قضائي در بازرسي از منزل متهم موفق به کشف 2400 سي‌سي شربت اوپيوم، 210 عدد قرص متادون بيست، 63 عدد قرص B2 و... شدند. فرمانده انتظامي اسفراين با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، خاطرنشان کرد: پليس به هيچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادي که سلامت جامعه را به مخاطره مي‌اندازد، نمي‌دهد و از شهروندان عزيز انتظار مي‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مواد مشکوک مراتب را بلافاصله از طريق پل ارتباطي110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار