| کد مطلب: ۱۰۴۲۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

نامه دفتر رهبری به شمخانی جعلی است
نورنیوز نوشت: به‌دنبال فوت مرحومه «مهسا امینی» و شکل‌گیری برخی اعتراضات در شهرهای مختلف کشور، جریان‌های معاند تلاش می‌کنند که با سوءاستفاده از احساسات و اندوه مردم و ایجاد تحریک اجتماعی، اعتراضات را به سمت اغتشاش هدایت کنند. در این خصوص تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به «علی شمخانی»، دبیر شورای عالی امنیت ملی با مضمون تشدید برخورد با معترضان از طریق کانال‌های بدون شناسنامه در فضای مجازی منتشر شده که تماما مجعول و ساختگی است.

تشکر شیر نر از وزیر
عزت ا... ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در بازدیدی که از باغ وحش ارم تهران داشت، سری هم به قفس آرش، شیر نر این باغ وحش زد. وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از باغ وحش ارم تهران بازدید کرد و پس از رسیدن به قفس شیر نری که مشغول غرش کردن دائم بود، از مسئول باغ وحش خواست که شیر ماده را هم داخل قفس شیر نر کند. پس از غرش‌های شیر نر در قفس، آقای ضرغامی به هیات همراه خود می‌گوید: شیر نر از من تشکر کرد.

احتکار۲۰ میلیاردی در تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار دپوی ۲۰ میلیارد ریال لوازم مصرفی خودرو خبر داد. سرهنگ «هدایت بهرامی» در تشریح این خبر، بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، محل انبار دپو حاوی موتور صنعتی، شیشه شوی، چسب ولاستیک سبک احتکار شده را شناسایی کردند.

شایعه ساختند، کشف حجاب نکردم
ثریا قاسمی نوشت: به هیچ عنوان کشف حجاب نکرده‌ام و در تهران هستم. این روز‌ها بازار شایعه داغ است و هر کسی به شکلی درگیر اخبار جعل و دروغ فضای مجازی شده است. در این میان موضوع کشف حجاب برخی از بازیگران و چهره‌های سینمایی بیشتر از دیگر اخبار شنیده و مخاطبان را مشغول خود می‌کند. اخباری که بخش زیادی از آن غیرواقعی و ساخته و پرداخته جو حاصل شده از فضای مجازی است.

دایی و کریمی ممنوع‌التصویر شدند؟
علی کریمی و علی دایی در روز‌های اخیر به مرگ مهسا امینی و درگیری‌ها واکنش نشان دادند. حالا خبر می‌رسد که علی دایی توسط صداوسیما ممنوع‌التصویر شده و علی کریمی نیز ممنوع التصویر شد.

جنگ رسانه‌ای در پرتغال
رئیس باشگاه پورتو با حمله به رسانه‌های شهر لیسبون، از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در مقابل کمپین «بدنام» این رسانه‌ها دفاع کرد. بحث بر سر پنالتی‌های مهدی طارمی این فصل زودتر از هر زمان دیگری در پرتغال خبرساز شده است. این اتفاق بعد از اخراج طارمی در بازی پورتو - اتلتیکو مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تمارض و شبیه سازی پنالتی، تشدید شده است. ماجرا با سوال جنجالی گزارشگر شبکه ورزشی اسپورت تی. وی در بازی با استوریل ادامه پیدا کرد و «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو این شبکه را تحریم کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار