| کد مطلب: ۱۰۴۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــــاه

257 کيلو تریاک کشف شد
فرمانده هنگ‌مرزي ميرجاوه از ناکامي قاچاقچيان و کشف 257 کيلوگرم موادمخدر از نوع تریاک توسط مرزداران خبر داد. سرهنگ ابوالفضل نظري گفت: مرزبانان هنگ‌مرزي ميرجاوه با اشراف اطلاعاتي و کنترل مستمر نوارمرزي حوزه استحفاظي، مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند به‌صورت كوله باري مقادير موادافيوني را از آن سوي مرزها وارد کشور کنند. وي با بيان اينکه مبارزه با سوداگران مرگ به‌صورت ويژه در دستور کار عملياتي مرزبانان قرار گرفت، افزود: مرزبانان با استفاده از کمين‌هاي هدفمند و همچنين هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي، قاچاقچیان را که در حال نزديک‌شدن به مرزهاي کشور بودند در اقدامي رزمي و تاکتيکي در دستيابي به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند. فرمانده هنگ‌مرزي ميرجاوه با اشاره به موفقيت مرزبانان در اين عمليات و متواري شدن قاچاقچيان به سمت خاک کشور مقابل، تصريح کرد: در اين عمليات مرزداران موفق شدند 257 کيلوگرم ترياک را کشف کنند. سرهنگ نظری خاطرنشان کرد: مرزداران دلاور استان سيستان‌وبلوچستان با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودي‌هاي مرزي استان حضور فعال داشته و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر، اين بلاي خانمان‌سوز، مجاهدانه تلاش مي‌کنند که اين حضور هوشمندانه و ايثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

دستگیری ۲ مظنون به سرقت
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 2 نفر مظنون به سرقت در منطقه جهانشهر کرج خبر داد. سردار محمدیان در گفت‌وگو با «مهر» اظهارکرد: عوامل گشت کلانتری ۱۳ باهنر کرج حین گشتزنی در سطح حوزه استحفاظی به یکدستگاه خودرو با پلاک مخدوش مظنون که جهت بررسی به خودرو دستور ایست داده اما سرنشینان بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند. وی افزود: عوامل گشت کلانتری در حین تعقیب و گریز خودرو با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، تذکرات لازم را به سارقان داده اما آنان بدون توجه به دستور ایست پلیس، همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهند. این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران سرانجام برای متوقف‌نمودن خودروی مذکور به سمت لاستیک خودرو تیراندازی کرده که یکی از سرنشینان خودرو مجروح که بلافاصله به بیمارستان منتقل و نفر دیگر نیز دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه امنیت خط‌قرمز پلیس است، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت سر سوزن تعارف ندارد و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

۳۰ سارق دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳۰ سارق و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در عملیات ماموران انتظامی خبرداد. سرهنگ جواد افشاری اظهارداشت: به‌منظور پیشگیری از جرائم و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان و به منظور ارتقا سطح امنیت عمومی درنقاط جرم‌خیز، آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، طرح شناسایی و دستگیری سارقان در سطح کلانشهر اصفهان به اجرا در آمد. وی افزود: در این طرح که با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت نیروهای کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان و با هماهنگی با مرجع قضائی صورت گرفت ماموران موفق به دستگیری تعداد ۳۰ نفر سارق و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت شدند. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به‌عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند از این‌رو از شهروندان می‌خواهیم ضمن رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت، درصورت مشاهده هرگونه موارد و افراد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رهایی جوان 26 ساله از چنگ آدم‌ربایان
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس جوان 26 ساله پس از50 روز اسارت از چنگ آدم‌ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت. سرهنگ حسن کیخا بیان داشت: در یکم تیرماه 1401، برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آدم‌ربایی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. وی افزود: در بررسی اولیه صورت گرفته از صحنه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد یکدستگاه خودرو پژوپارس با چند سرنشین با سلاح کلاش جوان 26 ساله را با تهدید داخل خودرو سوار و از صحنه متواری می‌شوند. فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده با انجام یکسری اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، 3 نفر از همدستان این آدم‌ربا را در یکی از شهرستان‌های شمالی استان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از محل مخفیگاهشان، یک عدد سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی کشف شد. سرهنگ کیخا در خاتمه بیان داشت: سرانجام با تلاش و پیگیری مجدانه پلیس، متهم اصلی پرونده عرصه را برخود تنگ دیده و پس از 50 روز اقدام به رهاسازی این جوان در حوالی یکی از شهرستان‌های استان کرده و از محل متواری می‌شود و تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری دیگر افراد این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار