| کد مطلب: ۱۰۴۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

میدان میوه و تره‌بار
میدان میوه‌وتره‌بار مرکزی که در اتوبان آزادگان قرار دارد واقعا از لحاظ بهداشتی وضعیت اسفناکی قرار دارد و مشکلات زیادی را برای افرادی که برای خرید به این میادین می‌آیند ایجاد کرده است از مسئولان شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی به این منطقه را داریم.
صمدی از تهران

دست‌انداز خیابان
راهنمایی و رانندگی که هر روز جریمه برای خودش وضع می‌کند چرا به خیابان‌های پر از چاله‌وچوله و دست‌انداز سرکشی نمی‌کند؟ مسیر تهران به پاکدشت وضعیت آسفالتش واقعا اسفناک است. جا دارد مسئولان راهنمایی و رانندگی و شهرداری فکری هم برای دست‌اندازهای جاده‌ها کنند.
اسماعیلی از پاکدشت

بازنشسته
اکثرا بازنشسته‌ها‌ مطابق قانون نباید دیگر کار کنند ولی در آموزش و پرورش چنین چیزی معنا ندارد در تهران کماکان این بازنشسته‌ها در مدارس مشغول به تدریس هستند. جا دارد مسئولان آموزش و پرورش از نیروهای تازه نفس برای تدریس به دانش‌آموزان استفاده کنند تا بلکه بیکاری هم در این زمینه کمتر شود.
کمالی از تهران

جواز عطاری‌ها
عطاری‌های تهران اکثرا فاقد جواز کسب هستند و قرص‌هایی که به اسم ترک اعتیاد در این عطاری‌ها هست اکثرا باعث مسمومیت می‌شود از مسئولان تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند. اگر مسئولان سری به بیمارستان لقمان بزنند از مشکلات مردم در این مورد آگاه می‌شوند.
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار