| کد مطلب: ۱۰۴۲۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

انتظار از جمیله علم‌الهدی

چند روز پیش، رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مهسا امینی گفت: دختر شما را مثل دختر خودم می‌دانم. حالا با توجه به این حرف ابراهیم رئیسی، انتظار می‌رفت جمیله علم‌الهدی همسر رئیس‌جمهور در منزل مهسا امینی حضور می‌یافت. همسر رئیسی گفته بود: «همه می‌دانند که زنان عموماً اهل وقار، حیا و با شخصیت هستند و هرگز حاضر نیستند بدن‌شان را برای فروش به نمایش بگذارند.» اما هنوز اقدام مناسبی از طرف ایشان در این زمینه مشاهده نشده است.

بر سر زمان فعالیت گشت ارشاد اختلاف وجود دارد. جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباه اینکه پس از مرگ مهسا امینی مطرح شد، گشت ارشاد در زمان ریاست‌جمهوری سید محمد خاتمی و دولت اصلاحات ایجاد شده است، گفت: از نظر تاریخی بخواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم، مصوبه‌ای در جلسه ۴۲۷ مورخ۱۳/ ۱۰/ ۸۴ در شورای فرهنگی و عمومی در ارتباط با بحث عفاف و حجاب به تصویب رسید که در این مقطع گشت ارشاد به راه افتاد. تاریخ این مصوبه مشخص است.

دیروز یک نماینده مجلس با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: اولا قلب همه ما جریحه‌دار شده زیرا هر ایرانی پاره‌تن ایران عزیز است. محمدمهدی زاهدی افزود: توصیه به فرزندان عزیز و جوانان برومند و دلسوز کشور آن است که فریب این فضای مجازی مدیریت شده توسط رژیم صهیونیستی، آل سعود یا سقوط و استکبار را نخورند و منتظر اعلام رسمی پزشک قانونی کشور باشند و اطمینان داده می‌شود که اگر خدای ناکرده تخلفی صورت گرفته باشد با آن برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار