| کد مطلب: ۱۰۴۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

گشت ارشاد نتیجه‌ای جز هزینه نداشته است

یک نماینده مجلس گفت: مقایسه وضعیت حجاب در مقاطع زمانی مختلف نشان می‌دهد گشت ارشاد نتیجه‌ای جز هزینه نداشته اما مساله اصلی این است که عده‌ای در برابر پذیرش حقیقت مقاومت می‌کنند. جلال رشیدی کوچی در خصوص ابعاد حادثه فوت مهسا امینی و عملکردی که گشت ارشاد در طول سالیان گذشته داشته است، بیان کرد: اگر راجع به گشت ارشاد صحبت می‌کنم و مخالفت می‌کنم به منزله موافقت با بدحجابی نیست. به معنی مخالفت با قانون حجاب هم نیست. بنده این را خطاب به افرادی که قصد دارند صحبت‌های بنده را تفسیر به رأی کنند مطرح می‌کنم تا در ته گوش خود فرو کنند؛ بنده مخالف حجاب نیستم.

تمایلی به پذیرش حساسیت‌ها در داخل کشور ندارند مانند یک نماینده مجلس که می‌گوید: قطعا افراد خارج از کشور که با ایران همسو و دارای اعتقاد هستند و انقلاب اسلامی را قبول دارند برای تحصیل به ایران می‌آیند، در این شرایط نیاز است کمی صبور باشیم تا با عبور از این مقطع بتوان به عنوان یکی از کشورهای مطرح در آموزش عالی در دنیا خدمات رسانی کنیم. فریدون عباسی ادامه داد: فرزندان افرادی که در آن مقاطع به واسطه مادر یا پدر در سایر کشورها بزرگ شدند و اکنون ۳۰ الی ۴۰ ساله هستند به دلیل ضرایب هوشی زیادی که دارند قرار است مدیران کشور شوند.

ظاهرا برخی در دولت مسیر خودشان را می‌روند. نماینده ادوار مجلس گفت: ۱۷ سال است که گشت ارشاد تشکیل شده است، اما باید به کارنامه گشت ارشاد نگاه کرد و دید چقدر موثر بوده است؟ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: متأسفانه برخی از رسانه‌های منتسب به دولت حتی شیوه رئیس‌جمهور را هم تبعیت نمی‌کنند. اتفاق تلخی افتاده است؛ چه اشکالی دارد یک نفر عذرخواهی کند ؟ آیا در جریان مرگ مهسا امینی این دختر صددرصد مقصر بوده است؟ چرا این مساله را سیاسی می‌کنند و مرتبا اصلاح‌طلبان را می‌کوبند؟! این بچه شاید اصلا نمی‌دانست اصلاح‌طلب را با صاد می‌نویسند یا با سین؟!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار