| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

فوتبـــال داخلـــی

فارس: با نظر مديرعامل باشگاه پرسپوليس قرارداد مهاجم اين تيم افزايش پيدا کرد. مهدي عبدي، مهاجم تيم پرسپوليس که در چند وقت اخير خواهان افزايش قراردادش شده بود، درنهايت موفق به اين کار شد و با نظر رضا درويش، مديرعامل پرسپوليس رقم قرارداد اين بازيکن افزايش پيدا کرد. اين در حالي است که برخي ديگر از بازيکنان پرسپوليس هم خواهان افزايش رقم قرارداد خود شده بودند.

ايسنا: باشگاه نفت آبادان بعداز قطع همکاري با رضا پرکاس هنوز موفق به انتخاب سرمربي نشده است. نفت آبادان با مديريت جديد احمد پارو، پس از بررسي نتايج رضا پرکاس سرمربي ايراني - آلماني خود در شش هفته ابتدايي ليگ بيست‌ودوم، تصميم گرفت به‌صورت توافقي با اين مربي قطع همکاري کند تا در ادامه مسير با تزريق سرمربي جديد، روند نتيجه‌گيري تيم بهتر شود. پس از اين قطع همکاري از گزينه‌هايي چون عبدا... ويسي، عليرضا منصوريان و سهراب بختياري‌زاده به‌عنوان گزينه‌هاي اين تيم ياد شد که حتي گفته مي‌شود منصوريان به مسئولان اين باشگاه براي همکاري مجدد، جواب منفي داده است. در حال حاضر نيز تيم فوتبال صنعت نفت آبادان زيرنظر بهروز مکوندي، بهنام سراج و علي فيروزي تمرينات خود را دنبال مي‌کند و حتي شنيده مي‌شود احتمال اين‌که هدايت تيم به مکوندي و سراج هم سپرده شود، وجود دارد.

طبق اعلام روزنامه آس اتحاديه فوتبال اروپا درباره برگزاري فينال ليگ‌قهرمانان در آمريکا فکر مي‌کند. ليگ‌قهرمانان اروپا مهم‌ترين و جذاب‌ترين رقابت باشگاهي در اروپاست که علاقه‌مندان بسيار زيادي دارد. يوفا براي درآمدزايي بيشتر قصد دارد فينال ليگ‌قهرمانان اروپا در ايالات‌متحده آمريکا برگزار کند. روزنامه آس تاکيد کرد که يوفا اين پيشنهاد را بررسي مي‌کند. فينال ليگ‌قهرمانان اروپا هر ساله به ميزباني يک کشور برگزار مي‌شود.

توماس مولر، بازيکن باتجربه بايرن‌مونيخ از شکست در ديدار برابر آگزبورگ بسيار ناراحت است. بايرن‌مونيخ در هفته هفتم رقابت‌هاي بوندسليگا به مصاف آگزبورگ رفت و با يک گل شکست خورد. بايرن در حالي در اين بازي خارج از خانه شکست خورد که در سه بازي قبلي خود هم به تساوي دست پيدا کرده بود تا با اين شرايط به رده چهارم جدول رده‌بندي سقوط کند. توماس مولر از اين شکست خارج از خانه بسيار ناراحت است. او بعد از بازي گفت: اين چهارمين بازي پياپي است که نمي‌توانيم در بوندسليگا به پيروزي دست پيدا کنيم. بسيار ناراحت و بهت‌زده شده‌ايم. واقعا نمي‌توانم سخن مثبتي بر زبان آورم. با يک گل شکست خورديم و وقتي تيم شکست مي‌خورد سخن گفتن سخت است. او ادامه داد: فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف خلق کرديم اما وقتي موفق به زدن گل‌ نمي‌شويم امتيازي هم به‌دست نخواهيم آورد. نزديک بود که در دقايق پاياني توسط مانوئل نوير به گل برسيم اما سنگربان حريف هوشيار بود و اين اجازه را به نوير نداد که نخستين گل دوران فوتبالي خود را به ثمر رساند. بايرن مونيخ از 7 بازي که در فصل جاري به ميدان رفته است تنها 12 امتياز کسب کرده است البته اين تيم در ليگ‌قهرمانان اروپا نمايش بسيار خوبي داشته است و در هر دو بازي خود برابر بارسلونا و اينتر پيروز از ميدان خارج شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار