| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

بهتاش فریبا:

در این شرایط «کی‌روش» بیشتر به‌درد می‌خورد

استقلال در فصل جاري با کادرفني جديد به ميدان رفته است. بهتاش فريبا پيشکسوت استقلال و تيم‌ملي در خصوص وضعيت شاگردان ساپينتو و البته کي‌روش صحبت کرد.

عملکرد هفته‌هاي اخير استقلال را چگونه ارزيابي مي‌کنيد؟

استقلال در بازي مقابل پيکان و نساجي بسيار عالي کار کرد که مدل بازي تيم در هر دو ديدار يکي بود. در هفته پنجم مقابل پيکان توپ‌ها وارد دروازه نشدند، اما در بازي نساجي 3 گل زديم و چند تا نزديم. هواداران بايد صبر داشته باشند و استقلال با مربي جديد به زمان احتياج دارد. تاکتيک تيمي و هماهنگي در بين نفرات هميشه زمانبر است. بايد بازهم فرصت بدهيم تا بازيکنان به بهترين شرايط خودشان برسند.

در خصوص تعطيلي ليگ چه نظري داريد؟

به‌طور حتم براي تيمي مثل استقلال که هر هفته بهتر مي‌شود و نتايج خوبي مي‌گيرد، يک وقفه کوتاه نيز مي‌تواند به روند رو به رشدش آسيب برساند. براي تيم‌هايي که چند مصدوم دارند، اين وقفه به نفع آنها خواهد بود. با اين حال بعداز 5 روز استراحت دوباره تمرينات استقلال آغاز شده و بازيکنان با تدابير کادرفني آمادگي خود را حفظ خواهند کرد.

نظر شما در مورد اخراج «اسکو» چيست؟

برکناري اسکوچيچ اصلا خوب نبود و در حق اين مربي بي‌اخلاقي صورت گرفت. بهتر بود خيلي شايسته‌تر از اين مربي با برگزاري مراسمي تجليل و تقدير مي‌کرديم تا شخصيتش حفظ شود. از همه بدتر اينکه به او پيشنهاد سرمربيگري تيم‌ملي اميد را مي‌دهند و با شخصيت او بازي مي‌کنند. کي‌روش تجربه 4 بار حضور در جام‌جهاني را دارد، به تيم‌ملي ايران در جام‌جهاني شخصيت مي‌دهد و شناخت زيادي از فوتبال ايران و بازيکنان تيم‌ملي دارد. هم‌اکنون با اين شرايط کي‌روش بيشتر به‌درد تيم‌ملي مي‌خورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار