| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

شهرداري

آبپاش‌هايي كه چمن‌ها و درختان كنار اتوبان‌ها را آبياري مي‌كنند عموما درست تنظيم نشده است و باعث مي‌شود كه آب به‌طور ناگهاني داخل ماشين و صورت راننده پاشيده شود كه در حين حركت خيلي خطرناك است و اين امر باعث تصادف مي‌شود از شهرداري‌ها تقاضا داريم که نسبت به اين موضوع رسيدگي کنند.

يک شهروند از تهران

پيام‌هاي صوتي

مزاحمت پيامک‌هاي تبليغاتي کم بود حالا پيام‌هاي ضبط شده تلفني هم اضافه شده، چرا شماره تلفن شخص را حريم خصوصي آن در نظر نمي‌گيرند و به شماره‌هاي شخصي افراد زنگ مي‌زنند و پيام‌هاي صوتي مي‌گذارند چه کسي اين شماره‌ها را به آنها مي‌دهد.

احدي از قائم شهر

گراني ميوه

واقعا گراني صيفي‌جات باعث شده است که اکثر خانواده‌ها از خريد آن امتناع کنند. در حال حاضر هر کيلو سيب زميني به کيلويي 16 هزارتومان رسيده است پياز به کيلويي 10 هزار تومان, خيار به کيلويي25 هزار تومان رسيده است ميوه‌ها که ديگر بماند که چه قيمت‌هاي سرسام‌آوري دارند. يک کارگر چطور مي‌تواند هم کرايه خانه، اقساط ماهيانه، خرج و مخارج دانش‌آموزان و خورد و خوراک خود را با اين حقوق بدهد.

محسني از تهران

ناباروري و بيمه

اين همه براي ناباروري که مي‌گويند مراجعه کنيد هزينه‌هاي آن به صورت رايگان و يا با بيمه انجام مي‌شود، من مراجعه کردم به يک مرکز نازايي که هزينه‌هاي خيلي بالايي درخواست کردند که هيچ کدام شامل حال بيمه نمي‌شود. مسئولان بايد به فکر اشخاصي که اين مشکل را دارند باشند تا بتوانند با هزينه‌هاي کم اين مشکلات را رفع کنند.

يک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار