| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

کــوتــــاه

«آرزوي توفيق» رهبر انقلاب براي رئيس‌جمهور

آيت‌ا... خامنه‌اي با ابراز خرسندي از گزارش و مجموعه اقدامات صورت گرفته، براي رئيس‌جمهور در آستانه سفر به نيويورک آرزوي توفيق کردند. حجت‌الاسلام والمسلمين رئيسي، رئيس‌جمهور کشورمان، در بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار کرد و گزارشي از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاري‌هاي شانگهاي و همچنين برنامه‌هاي پيش‌رو در سفر به نيويورک به منظور شرکت در اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل متحد بيان کرد. حضرت آيت‌ا... خامنه‌اي با ابراز خرسندي از گزارش و مجموعه اقدامات صورت گرفته، براي رئيس‌جمهور در آستانه سفر به نيويورک آرزوي توفيق کردند.

ديدار فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس با مقام معظم رهبري

رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس گفت: تعدادي از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌هاي معظم شهدا روز 30 شهريور در حسينيه حضرت امام خميني(ره) با رهبر معظم انقلاب ديدار مي‌کنند. سردار بهمن کارگر روز يکشنبه در نشست خبري اعلام برنامه‌هاي گراميداشت چهل و دومين سالگرد هفته دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌هاي امسال هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستيم» برگزار مي‌شود. وي با اعلام اينکه در نيروهاي مسلح معاونان هماهنگ‌کننده، در وزارتخانه‌ها معاونان وزرا و در استان‌ها هم استانداران مسئوليت اين ستادها را بر عهده دارند، اظهار داشت: در سراسر کشور 477 ستاد در اين رابطه فعال هستند. سردار کارگر با بيان اينکه تعداد کل برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس 1264 برنامه است، گفت: در مجموعه سازمان‌هاي لشگري 254 برنامه و در نهادهاي کشوري 1010 برنامه براي گراميداشت هفته دفاع مقدس برگزار مي‌شود.

اميرعبداللهيان از عراق قدرداني کرد

وزير امورخارجه گفت: مراسم اربعين امسال بار ديگر نشان داد که دو ملت ايران و عراق پيوندي ناگسستني دارند. به گزارش تابناک، حسين اميرعبداللهيان در توييتي نوشت : «مراسم اربعين امسال بار ديگر نشان داد که دو ملت ايران و عراق پيوندي ناگسستني دارند. از همه مردم عراق و دولت و نيروهاي مسلح اين کشور در حسن ميزباني از زائران ايراني و غير ايراني اربعين صميمانه تشکر مي‌کنيم.»

قصور فردي به پاي نظام گذاشته نشود

سميه رفيعي نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي و رئيس فراکسيون محيط زيست مجلس، در توئيتي نوشت: ‌به عنوان عضو کوچکي از قشر عظيم زنان جامعه به مردم عزيز و بانوان سرزمينم قول مي‌دهم از تمام ابزار‌هاي نظارتي مجلس براي پيگيري ماجراي دختر ايران، مهسا اميني استفاده خواهم کرد. ‌مقصران اين حادثه بايد سخت مجازات شوند چرا که قصور فرد يا افرادي نبايد به پاي انقلاب و نظام گذاشته شود... به قول ‎سردار دلها اينها دختران ما هستند...

قدرداني ايران از عراق

سفارت ايران در عراق، در پايان برگزاري راهپيمايي اربعين حسيني در بيانيه‌اي از دولت و ملت عراق و تمامي زائران ايراني تشکر و قدرداني کرد. در متن بيانيه سفارت ايران در عراق آمده است : «همزمان با به پايان رسيدن مراسم اربعين حضرت اباعبدا... الحسين(ع)؛ سفارت جمهوري اسلامي ايران در عراق فرض مي‌داند مراتب سپاس و قدرداني خويش را از دولت دوست و برادر جمهوري عراق، مراجع عظام، تمامي آحاد مردم مهمان نواز اين کشور، مسئولان گرامي عتبات عاليات، موکب داران عزيز عراقي، کليه قواي مسلح، نيروهاي امنيتي و پليس، حشدالشعبي غيور، نيروهاي مبارزه با تروريسم، جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران، کادر پزشکي، پليس مرزباني، نيروهاي خدوم مستقر در گذرگاه‌هاي مرزي، گزارشگران و اصحاب رسانه و تمامي عاشقان حسيني که خاضعانه پذيراي زائران در منازل خويش گرديدند و ديگر عزيزاني که به هر نحوي باعث تسهيل و کمک به برگزاري راهپيمايي و مراسم زمينه‌ساز ظهور اربعين حسيني در سالجاري شدند را اعلام کند.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار