| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

درخشان: «کی‌روش» بهترین گزینه بود

حميد درخشان، سرمربي اسبق پرسپوليس به شرايط اين تيم در ليگ‌برتر و همچنين تغييرات در کادرفني تيم ملي واکنش نشان داد.

شرايط پرسپوليس

حميد درخشان در گفت‌وگو با «فارس»، در خصوص شرايط تيم پرسپوليس پس از گذشت شش هفته از ليگ‌برتر اظهارداشت: خوشبختانه شرايط پرسپوليس خوب است و اگر بازي‌ها ادامه پيدا مي‌کرد شرايط بهتر هم مي‌شد، اما به‌دليل اردوي تيم‌ملي مجبور بودند که ليگ را تعطيل کنند. با اين همه تعطيلي ليگ اين فرصت را به تيم مي‌دهد تا خود را بازيابي کند و بازيکناني که ديرتر به تيم اضافه شدند بتوانند به شرايط خوب برسند. بازيکني مثل دياباته دير به پرسپوليس اضافه شده و اين فرصت مي‌تواند براي او ايده‌آل باشد تا هرچه زودتر از نظر آمادگي به ساير بازيکنان برسد. پيشکسوت باشگاه پرسپوليس ادامه داد: پرسپوليس هفته به هفته حرکت رو به جلوي خود را آغاز کرد و در صورتي‌که اين روند ادامه‌دار باشد شک نکنيد که اتفاقات خوبي براي تيم رخ خواهد داد. البته پيش‌بيني‌کردن کار مناسبي نيست، اما به‌نظر من شرايط ليگ، اين تعطيلي براي پرسپوليس خوب بوده و بازيکناني که از نظر بدني عقب هستند مي‌توانند خود را به مرکز آمادگي برسانند.

مدعيان قهرماني

سرمربي اسبق پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چه تيم‌هايي را مي‌توان مدعي قهرماني دانست، بيان داشت: به‌نظر من پرسپوليس، فولاد و سپاهان تا اينجا عملکرد خوبي از خود نشان دادند و نسبتا از ساير تيم‌ها مدعيان جدي‌تري براي قهرماني هستند، اما ساير تيم‌ها شانس چنداني براي قهرماني ندارند. حتي تيم‌هايي مثل گل‌گهر و استقلال هم که هزينه‌هاي زيادي انجام دادند، تا اينجا در قواره قهرماني نبودند.

داوري‌ها

درخشان در خصوص داوري‌هاي ليگ که تا اينجا حاشيه‌ساز هم شده، تصريح کرد: اشتباهات داوري تا اينجا تأثيرگذار بوده و به‌نظر من به اندازه‌اي که فوتبال ما رشد کرده و حرفه‌اي شده، داوران رشد نکرده‌اند. اين مساله ايده‌آل نيست و اگر با همين فرمان جلو برويم کار سخت مي‌شود. فوتبال ما آرام‌آرام در حال پيشرفت است، اما داوران از همين سرعت کم هم عقب‌تر هستند و اين اصلا خوب نيست. چرا ما نبايد چند داور مثل عليرضا فغاني داشته باشيم؟ داوران بايد خود را به‌روز کنند تا از فوتبال عقب نمانند. وي در مورد روند يارگيري پرسپوليس افزود: پرسپوليس اين فصل روند يارگيري بسيار خوبي داشت و نسبت به ساير تيم‌ها بهترين بازيکنان را گرفت. پرسپوليس کامل‌ترين تيم است و از خيلي از تيم‌هاي ديگر جلوتر است.

کادرفني تيم‌ملي

ملي‌پوش اسبق فوتبال کشورمان در مورد تغييراتي که در کادرفني تيم‌ملي در آستانه جام‌جهاني قطر رخ داده، گفت: حضور کي‌روش يک شوک مثبت براي فوتبال ماست، چرا که هم بازيکنان از او شناخت دارند و هم اينکه کي‌روش مي‌داند از بازيکنان چه مي‌خواهد. همه بايد دست‌به‌دست هم بدهيم تا تيم‌ملي موفق شود. هرکسي جاي کي‌روش مي‌آمد، تا مي‌خواست با فوتبال ما آشنا شود زمان مي‌برد. درست است به کي‌روش انتقادهايي مي‌شود، اما کي‌روش در حال حاضر بهترين گزينه بود و بايد همه کمک کنيم تا تيم‌ملي در جام‌جهاني عملکرد خوبي داشته باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار