| کد مطلب: ۱۰۴۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

برخورد پرايد با درخت

مديرعامل آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مبارکه گفت: براثر برخورد يکدستگاه خودروي سواري پرايد با درخت در ورودي محله يک صفاييه مبارکه، يک نفر کشته و يک نفر ديگر مصدوم شدند. کيومرث مختاري اظهارداشت: اين حادثه به سامانه 125 مرکز فرماندهي آتش‌نشاني اعلام و اکيپ امداد و نجات به محل اعزام شدند. وي افزود: در اين حادثه يک مرد حدود 34 ساله سرنشين اين خودرو به‌دليل شدت جراحات وارده در دم جانباخته بود. مختاري ادامه داد: راننده مصدوم نيز تحويل عوامل اورژانس شد. وي افزود: علت و چگونگي اين حادثه توسط کارشناسان پليس در دست بررسي است.

4 کشته در حادثه رانندگي

رئيس پليس راه آرين‌شهر گفت: 4 نفر در حادثه رانندگي سه کيلومتري آرين‌شهر جان خود را از دست دادند. سرگرد علي هاجري، ادامه داد: از چهار نفر فوتي در حادثه رانندگي سه کيلومتري آرين شهر دو نفر مرد و 2 نفر زن هستند. به گزارش ايسنا، وي افزود: خودروي 405 در سه کيلومتري شهر آرين‌شهر از جاده منحرف و پس از واژگوني خودرو سبب انفجار شده است. هاجري يادآور شد: اين خودرو از سمت بيرجند به سمت قاين در حال حرکت بوده است.

دستگيري 2 اوباش فراري

فرمانده انتظامي کرج گفت: 2 نفر اوباش که با ايجاد نزاع دسته‌جمعي با سلاح سرد در منطقه ولدآباد محمدشهر کرج به نيروهاي پليس حمله کرده بودند، در اين شهرستان دستگير شدند. سرهنگ علي قاسم‌پور اظهارداشت: در پي خبري مبني بر وقوع يک فقره نزاع دسته‌جمعي در يکي از محله‌هاي منطقه ولدآباد به مرکز فوريت‌هاي پليسي اعلام و بلافاصله عوامل گشت کلانتري 44 به محل اعزام مي‌شوند. وي افزود: با حضور ماموران در محل درگيري مشخص شد که 8 نفر از اوباش در شرايطي که حالت عادي نداشتند با سلاح سرد با يکديگر درگير شده و با اين اقدام آرامش و امنيت مردم را به مخاطره انداختند. قاسم پور اضافه کرد: پليس به محض رسيدن به صحنه براي کنترل اوضاع چندين مرتبه افراد را به آرامش دعوت کرده اما نامبردگان بدون توجه به تذکر پليس ديوانه‌وار همچنان با قمه درحال درگيري بودند که در اين هنگام ماموران با شليک چندين تير هوايي يکي از گروه‌هاي درگيري را مجبور به فرار کردند. وي خاطرنشان کرد: با فرار اين گروه از اوباش، افراد باقيمانده با چوب و سلاح سرد قصد حمله به‌سمت ماموران را داشتند که در اين حين افسرگشت با رعايت قانون به‌کارگيري سلاح 2 تير به سمت پاي اين افراد شليک کرده و آنها را زمينگير کرد. وي گفت: افراد مجروح به بيمارستان منتقل و تلاش پليس براي دستگيري ساير عوامل اين نزاع دسته‌جمعي ادامه دارد.

کشف 10 ميليارد کالاي قاچاق

فرمانده انتظامي لرستان از توقيف 3 دستگاه خودرو حامل 10 ميليارد ريال کالاي قاچاق در شهرستان دلفان خبر داد. سردار يحيي الهي اظهارکرد: در راستاي مبارزه قاطع با پديده شوم قاچاق و در راستاي برخورد با خودروهاي حامل قاچاق، ماموران ايست و بازرسي اين شهرستان به‌همراه عوامل پاسگاه کاکاوند شرقي با بهره‌گيري از تمامي امکانات، اقدامات لازم را براي کنترل محورهاي مواصلاتي و توقيف اين خودرو‌ها در دستور کار قرار دادند. وي افزود: ماموران در حين کنترل خودروهاي عبوري به 3 دستگاه خودروي پژو مظنون و آنها متوقف کردند. سردار الهي خاطرنشان کرد: در تحقيقات انجام شده از خودروهاي توقيفي، مقادير زيادي البسه تاناکورا به ارزش 10 ميليارد ريال فاقد هرگونه مدرک گمرکي کشف شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار