| کد مطلب: ۱۰۴۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

تلاش برای جاسوس کردن فرزند مسئولان

مساله خروج فرزندان مسئولان در چند سال اخير دستمايه برخوردهاي حزبي و سياسي شده است. عده‌اي از مسئولان که در دولت‌هاي قبل به اين مساله نقد داشته‌اند. نادر قاضي‌پور نماينده ادوار مجلس شوراي اسلامي در واکنش به اقامت فرزندان برخي مسئولان در خارج از کشور، گفت: اگر حضور فرزندان مسئولان در خارج امر ناپسندي است، پس بايد اين موضوع براي تمامي افراد لحاظ شود و آن را نبايد مختص به يک گروه و يا جريان سياسي خاص دانست. وي اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را به کار مي‌گيرد تا فرزند خارج‌نشين يک مسئول را در تور اطلاعاتي خود بياندازد و او را خواسته و يا ناخواسته تبديل به يک جاسوس و يا عامل ضد کشورش کند.

بسياري از افراد سراغ برجام را مي‌گيرند. دستيار وزير امور خارجه گفت: مذاکرات برجام در بن‌بست نيست. سيد رسول موسوي در واکنش به صحبت‌هاي جوزپ بورل مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا، که مدعي شده مذاکرات برجام در بن‌بست قرار دارد، در صفحه توييتر خود نوشت: « آدم عاقل دوبار از يک سوراخ گزيده نميشه! برعکس گفته آقاي ‌بورل معتقدم مذاکرات ‌برجام در بن‌بست نيست بلکه آنچه مذاکرات را به بن‌بست مي‌کشاند تلاش سياسي براي بازنگه داشتن پرونده ايران در آژانس به‌رغم بازگشت به شرايط 2015 است. بازگشت به برجام بلي، فرصت سازي براي صهيونيست‌ها هرگز.»

سيد نظام موسوي نماينده تهران در مطلبي در صفحه توييتر خود نوشت: « بازداشت چند مدير متهم به فساد اقتصادي در هفته‌هاي اخير توسط دستگاه‌هاي اطلاعاتي بيانگر آن است: ‌1. مبارزه با مفاسد اقتصادي نه يک تاکتيک که راهبرد دائمي نظام است. ‌2. مبارزه با فساد منحصر به وابستگان يک جناح و يک دولت نيست. ‌3. دولت فعلي به جاي تعيين خط قرمز، مدافع برخورد با هر مفسدي است.»روز گذشته ميرهاشم موسوي مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي گفت که در يکي از زيرمجموعه‌هاي اقتصادي با ورود مؤثر و بهنگام يکي از سازمان‌هاي نظارتي، يکي از مديران و عامل دخيل به اتهام فساد بازداشت شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار