| کد مطلب: ۱۰۴۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

واکنش کی‌روش
کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ایران بالاخره در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی واکنش نشان داد. این مربی پرتغالی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود با گرمکن ایران نوشت: وقتی خانواده صدایت می‌کند، تمام کاری که باید انجام دهی این است که خود را نشان دهی. کاملاً متعهد به وظایف و آماده برای انجام وظیفه و ماموریتی که محول شده. به گزارش ایسنا، وی در ادامه این پست نوشت: بیایید همه با هم انجامش دهیم، برای آینده؛ تیم‌ملی، بسیار از تو ممنون هستم.

انتشار کتاب جدید با مقدمه خاتمی
کتاب فلسفه اصلاح‌طلبی در افکار و رفتار امام موسی صدر به‌تازگی با مقدمه‌ای از سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور اسبق ایران، در لبنان منتشر شده است. پایگاه اطلاع‌رسانی الجنوبیه با اعلام این خبر افزود، این کتاب از سوی مرکز تحقیقات و پژوهش‌های امام موسی صدر منتشر شده و در واقع پایان‌نامه دکتری خانم رباب صدر در بخش فلسفه دانشگاه لبنان است. به نوشته این سایت، یکی از ویژگی‌های کتاب مقدمه‌ای است که سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور اسبق ایران بر آن نوشته است، این کتاب سزاوار خواندن عمیق است.

دستگیری عاملان درگیری در بیمارستان
دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت : ۲نفر از عاملان درگیری در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان دستگیر شدند. حجت‌الاسلام محمد صدرا ادبیان یکشنبه شب با اعلام این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته چند نفر در بخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی درگیر و سبب تخریب اموال دولتی، ایجاد رعب و وحشت برای بیماران و اختلال در خدمات رسانی کادر درمان شدند. وی بیان کرد: به محض اطلاع قبل از اعلام شکایت بیمارستان، دادستان به عنوان مدعی العموم به این درگیری ورود کرد و برای مسببان این حادثه پرونده قضائی تشکیل شد و مراحل اجرایی آن در دستور کار است.

تکذیب فوت زائران در حرم امام علی(ع)
عتبه علوی در بیانیه‌ای شایعه فوت برخی زائران در حرم امیرالمومنین (ع) در پی ازدحام و ایجاد خفگی را رد کرد. در بیانیه مذکور آمده که هیچ گونه مورد فوتی در پی خفگی در ضریح مقدس وجود ندارد و آنچه منتشر شده، صرفا شایعه و ادعاست. عتبه علوی توضیح داد که در پی غش کردن برخی از زائران به علت ازدحام جمعیت، ورودی به ضریح از سمت بانوان بسته شده بود. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه چند زائر ایرانی در پی ازدحام در حرم مطهر حضرت علی (ع) جانباخته‌اند.

به توافق نزدیکیم
مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات احیای برجام گفت که ایران و غرب همچنان به دستیابی به توافق احیای برجام نزدیک هستند. محمد مرندی در گفت‌وگو با الجزیره گفت که به‌رغم فشارهایی که به دولت جو بایدن در آمریکا وارد می‌شود، طرفین همچنان به دستیابی به توافق احیای برجام نزدیک هستند. وی همچنین تاکید کرد که ایران نگرانی بابت نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ندارد. مرندی گفت که بایدن باید درباره حل مسائل باقی مانده برای دستیابی به توافق نهایی تصمیم‌گیری کند.

زاهدی‌وفا نیاز به اجازه رهبری دارد
کوچکی نژاد تاکید کرد: آقای زاهدی وفا تا زمانی که رأی نگرفته است، اگر می‌خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد باتوجه به ماده قانونی، هیچ چیزی را نمی‌تواند امضا کند و این کار خلاف است. جبار کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: تا این لحظه مجلس به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقبالی نشان نداده است آن هم به دلیل حاشیه‌های که ایجاد شد و هم اینکه آقای زاهدی‌وفا در چندماهی که سرپرست این وزارتخانه بودند ارتباط‌شان با نمایندگان مجلس قطع بود و ارتباط چندانی نداشت و کار خاصی نتوانست در وزارتخانه انجام دهد و یا اقدام خاصی و برنامه‌ای ارائه دهد.

احتمال توافق هست
اولاف شولتز، صدراعظم آلمان گفت که دستیابی به توافق برای احیای برجام در آینده نزدیک را محتمل نمی‌داند. وی که بعد از دیدار با «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، گفت که انتظار ندارد در آینده‌ نزدیک توافقی با ایران برای احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ امضا شود. شولتز با ادعای این‌که دلیلی برای امضا نکردن ایران وجود ندارد، گفت که کشورهای اروپایی «صبور» خواهند ماند. وی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که باید از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای جلوگیری شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار