| کد مطلب: ۱۰۴۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان:

تعطیلات به نفع پرسپولیس نیست

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ می‌گوید: وقفه در رقابت‌ها لیگ‌برتر باعث می‌شود که روند رو به رشد پرسپولیس متوقف شود.
درباره پیروزی رسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان چه نظری دارید؟
بازیکنان پرسپولیس در ابتدا نفت را دست‌کم گرفته و همه آ‌نها در حمله بودند و دفاع را رها کردند. نزدیک بود که در ضدحمله گل دوم را هم بخورند، اما این اتفاق رخ نداد. البته پرسپولیسی‌ها بعداز دریافت گل شکل بازی خود را تغییر دادند و نتیجه بازی را به نفع خود رقم زدند. نفت مسجدسلیمان تیم خوبی بود و چون در شهر خودش بازی می‌کرد، بازیکنان این تیم انگیزه دوچندانی داشتند و پا‌به‌پای پرسپولیسی‌ها دویدند و جنگیدند.
عملکرد لوکادیا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
لوکادیا با جابه‌جایی و فرار خوب توانست یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد و گل تساوی را به ثمر برساند. همچنین او با استپ توپ و با چرخشی حرفه‌ای توانست کار خود را تکمیل کند و گل دوم پرسپولیس را بزند. لوکادیا بازیکن باهوش و تاثیرگذاری در خط‌حمله است. البته خط هافبک پرسپولیس نمی‌تواند او را به‌خوبی تغذیه کنند و در شرایط گلزنی قرار دهند و گرنه او می‌تواند در هر بازی ۳، ۴ گل برای تیم خود به ثمر برساند.
آیا تعطیلات لیگ به نفع سرخپوشان است ؟
به‌نظرم این تعطیلات خوب نیست چرا که پرسپولیسی‌ها روان بازی می‌کنند و این وقفه باعث می‌شود که هم روند رو به رشد آ‌نها متوقف شد و هم ادامه کار برای‌شان سخت شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار