| کد مطلب: ۱۰۴۲۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

کشف 137 کیلو تریاک
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی از کشف 137 کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد خبر داد . سردار ابراهیم قربان‌زاده بیان داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی گناباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح محور به یکدستگاه خودرو کامیون که حامل بار ضایعات بود مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. وی افزود: ماموران انتظامی پس از هدایت کامیون موردنظر به داخل ایستگاه و در بازرسی دقیق این خودرو 137 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای در داخل بار جاسازی شده بود کشف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با اشاره به دستگیری 3 متهم در این زمینه، گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. سردار قربان‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت‌هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق موادمخدر به‌عنوان بلاي خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

2 کشته در تصادف زنجیره‌ای
رئیس اورژانس کرمان گفت: براثر برخورد زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در ابتدای محور هفت‌باغ کرمان، ۲ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند. صابری، رئیس اورژانس کرمان اظهارکرد: در پی دریافت گزارش برخورد ۵ دستگاه خودرو سواری در ابتدای محور هفت‌باغ علوی (محدوده پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان)، ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: متاسفانه در پی این حادثه ۲ نفر شامل یک پسر ۶ ماهه و یک مَرد حدوداً ۳۵ ساله در پی شدت جراحات وارده در دم جان باختند. صابری ادامه داد: همچنین این حادثه ۷ مصدوم برجای گذاشت که بعداز رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی، یک نفر از مصدومان در محل حادثه درمان سرپایی شد و ۶ مصدوم به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند. وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه شامل ۲ کودک، ۲ زن و ۳ مَرد با رده سنی ۴ الی ۳۹ ساله هستند، گفت: حال عمومی تمامی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.

مرگ دختر ۱۷ ساله به‌علت سقوط
دختر ۱۷ ساله‌ای به‌علت سقوط از بالکن طبقه دوم یک ساختمان مسکونی در یکی از محله‌های خمین جان خود را از دست داد. سرهنگ هادی افراسیابی، فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: گزارشی از یک مورد سقوط از ارتقاع در یکی از محله‌های شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد. وی افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که دختری ۱۷ ساله به‌علت نامعلومی از بالکن طبقه دوم یک ساختمان، سقوط کرده و جان خود را از دست داده است. به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ جسد فرد متوفی به سردخانه منتقل و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار